Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Toyota C-HR 2026 прагне стати спортивною версією bZ

  • Toyota C-HR повертається у 2026 році як виключно електричний кросовер.
  • У технічному плані він значною мірою поділяє компоненти з новою моделлю Toyota bZ.
  • Автомобіль буде доступний лише з повним приводом, потужністю 338 кінських сил і запасом ходу до 290 миль (приблизно 467 км).

Пам’ятаєте Toyota C-HR? 

Це був чотиридверний кросовер, що займав дивне місце в модельному ряду Toyota. Менший і дешевший за RAV4, цей купеподібний кросовер із бензиновим двигуном і лише переднім приводом не став хітом продажів. Йому не вдалося здобути велику популярність серед покупців, і у 2022 році модель зняли з виробництва. На зміну їй прийшла Toyota Corolla Cross — загалом вдалий автомобіль з кращими пропорціями та дизайном.

Але Toyota C-HR повертається у 2026 році, цього разу з чіткішою позицією в модельному ряду бренду. Новий C-HR тепер є повноцінним електромобілем (BEV). Це спортивніша сестра нового кросовера Toyota bZ, раніше відомого як bZ4X. На деяких ринках цю модель називають C-HR+ (Plus), щоб відрізнити її від гібридної версії, але для нашого ринку буде доступна лише електрична модифікація. Жодних уточнень більше не потрібно.

Як і модель Toyota bZ, новий C-HR побудований на тій самій платформі e-TNGA. Водночас є певні відмінності в комплектації. C-HR буде доступний виключно з повним приводом і не отримає менший акумулятор, як у деяких версій bZ. Усі версії C-HR матимуть потужність 338 кінських сил і акумулятор ємністю 74,7 кВт·год. За словами Toyota, орієнтовний запас ходу становитиме 290 миль (приблизно 467 км) відповідно до стандартів випробувань EPA.

Спортивніший, але з меншим запасом ходу

Так, запас ходу в C-HR трохи менший, ніж у лідера лінійки bZ із переднім приводом у версії XLE Plus — 290 миль проти 314. Однак, видно, що Toyota позиціонує C-HR як спортивнішу альтернативу bZ. Колісна база цього кросовера трохи коротша (108,3 дюйма проти 112,2 дюйма), а висота — нижча (63,8 дюйма проти 65 дюймів), що візуально робить C-HR більш динамічним. До того ж сам виробник зазначає, що модель має «дух, натхненний продуктивністю».

Динамічні зміни та спортивне налаштування

Toyota повідомляє, що C-HR відрізняється від свого родича bZ налаштуванням підвіски. Інженери бренду внесли зміни в характеристики пружин і амортизаторів, а також посилили стабілізатори поперечної стійкості, щоб забезпечити більш захоплююче керування.

Нові зарядні функції та відмінності в обладнанні

Як і bZ, C-HR отримав сучасні технології для зручності заряджання. Автомобіль оснащений зарядним портом стандарту NACS у стилі Tesla, підтримує функцію «plug and charge» (автоматичне розпізнавання приєднання) та ручне або автоматичне попереднє підігрівання батареї для швидкої зарядки постійним струмом.

Втім, коли йдеться про зарядку змінним струмом, C-HR оснащений лише вбудованим зарядним пристроєм потужністю 11 кВт, тоді як для моделі bZ доступна опція на 22 кВт.

Інтер’єр: сучасний, але компактний

Інтер’єр нового Toyota C-HR майже не відрізняється від моделі bZ. Обидві машини мають схожі передні панелі з двома бездротовими зарядними панелями та 14-дюймовим сенсорним екраном. Незважаючи на зменшені габарити та похилий дах, Toyota стверджує, що це не надто вплинуло на простір у салоні.

Виробник зазначає, що за задніми сидіннями зберігається 25,4 кубічних футів вантажного простору (приблизно 719 літрів), а також збережено «щедрий простір для голови та комфортне місце для пасажирів у салоні».

Обмежена варіативність для ринку США

Новий Toyota C-HR, ймовірно, не матиме такого широкого вибору моторів і акумуляторів, як на інших ринках. В інших країнах модель буде доступна з переднім приводом і меншою батареєю на 57,7 кВт·год. Однак у США C-HR продаватиметься лише з повним приводом і лише у двох комплектаціях — SE або XSE. Тож, попри очікування, ця модель, скоріше за все, не буде настільки вигідною альтернативою порівняно з Toyota bZ, як здавалося раніше.

Спортивна альтернатива для шанувальників електрокросоверів

Попри це, C-HR може стати приємною несподіванкою для тих, хто шукає електричний кросовер від Toyota з натяком на динамічне водіння. Очікується, що новинка з’явиться в автосалонах уже наступного року.

👁 180
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності