Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Цей Mazda RX-7 такий тихий, що здійняв справжній галас

  • Цей Mazda RX-7 1993 року приховує безмовну таємницю під разючим кольором Montego Blue.
  • RX-7 тепер оснащений сучасною силовою установкою, що, як і раніше, приводить у рух лише задні колеса.
  • Попри заміну силового агрегата, ця спортивна автівка, ймовірно, важить менше, ніж у своєму оригінальному вигляді.

Класика 90-х із сучасним секретом

Mazda RX-7 покоління FD часто називають одним із найкрасивіших японських спортивних автомобілів 1990-х років. Навіть сьогодні він продовжує привертати увагу. Минуло вже багато років з моменту випуску, але його зовнішність усе ще вражає. Добре збережені екземпляри можуть продаватися на аукціонах дорожче за початкову ціну. Але цей конкретний автомобіль пропонує дещо інше. Його виставлено на продаж, і він справді вирізняється серед інших.

Класика на електротязі: RX-7 без компромісів

Під привабливими обводами кузова й блискучим кольором Montego Blue ховається силова установка від Tesla. Вона видає 362 кінські сили (269 кВт) та 440 Нм крутного моменту. Цього достатньо, щоб не поступатися оригінальній версії, а подекуди навіть перевершити її. Найцікавіше, що автомобіль став легшим, ніж був із роторним двигуном.

Це може звучати дивно, адже більшість електромобілів досить важкі. Навіть модифіковані моделі часто мають масивні батареї та порушене балансування. Але не цей RX-7. Його ретельно перебудували з урахуванням 42-кіловатної водяного охолодження літій-іонної батареї. Завдяки оновленій підвісці Ground Control та пружинам Eibach керованість авто залишилася на високому рівні.

Нарешті без ілюзій: прощавай, заміно мастила

Як і в кожному подібному проєкті, головним компромісом залишається запас ходу. Цей RX-7 має близько 120 миль (майже 200 км) дальності за обережного водіння. Це не для подорожей на великі відстані, але цілком достатньо для виїзду в гори, на зустріч автолюбителів або щоденну поїздку на роботу — в абсолютній тиші.

Прощавай, масло і апекси!

Зручність важко переоцінити. Забудьте про заміну масла. Жодних проблем з апексними ущільнювачами. Ніяких перевірок компресії. Просто від’єднай зарядку — і вперед. Саме це і є девізом цього автомобіля.

Стиль у деталях, але з нюансами

Навіть дрібниці в цьому RX-7 продумані до дріб’язку. Автор проєкту зберіг висувні фари, додав перемикач у стилі роторного двигуна та встановив прилади Speedhut. Один із них — покажчик рівня пального — тепер показує заряд акумулятора. Педаль акселератора від Tesla закріплена на спеціально надрукованому кронштейні. А ще тут оновлена аудіосистема від Alpine.

Є над чим попрацювати, але воно того варте

Втім, автомобіль не без недоліків. Потребує ремонту кондиціонер, деякі сидіння мають пошкодження, а кузов і салон мають сліди часу — все ж таки машина з 1993 року. Але загалом це може бути швидший і надійніший RX-7, ніж був у своєму початковому вигляді. Для багатьох автолюбителів це компроміс, на який варто піти.

Цей автомобіль більше не споживає паливо, але все ще здатен залишити чорні сліди від шин. Якщо вам цікава ідея електричного RX-7, який поєднує дух 90-х із сучасністю — можливо, це саме той варіант, на який варто звернути увагу.

👁 536
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності