Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Smart : Великий стрибок у світ електричних SUV (огляд)

Що таке Smart #5?

Після багатьох років виробництва моделей Fortwo та Forfour, компанія Smart повністю змінила курс. Замість маленьких міських авто тепер у фокусі – великі електричні кросовери. Спочатку був Smart #1, потім – трохи більший кулеподібний #3. А тепер настав час Smart #5. І так, офіційна назва звучить як «Хештег П’ять».

Це точно Smart? Він же величезний.

Забудьте про маленькі двомісні машинки. Smart більше не виробляє компактні авто. Новий #5 – це найбільша модель в історії бренду. Довжина майже 4,7 метра, ширина – 1,9 метра, висота – 1,7 метра. Для порівняння – він більший за Skoda Enyaq.

Smart хоче, щоб цей автомобіль сприймали як справжній SUV. Дизайн нагадує зменшений G-Wagen із нотками Mercedes GLB чи електричного EQB. Особливо виділяється нова передня світлова панель.

Це Mercedes всередині?

Ні. Хоча Smart досі має зв’язок із Mercedes, бренд тепер є спільним підприємством з китайським гігантом Geely, який також володіє Volvo, Polestar, Lotus та іншими. Тож платформа Smart #5 – розробка Geely.

Лише електрика?

Так. Усі нові моделі Smart – повністю електричні. При покупці доведеться вибирати між двома типами батарей: менш як 74,4 кВт·год з 400-вольтовою архітектурою або понад 94 кВт·год з 800-вольтовою системою.

Що з запасом ходу та зарядкою?

Базова комплектація Pro має меншу батарею, один двигун на 335 к.с. та задній привід. Розгін до 100 км/год займає 6,9 секунди, а запас ходу – 288 миль (463 км). Зарядка з 10 до 80% займає майже 30 хвилин (потужність до 150 кВт).

Комплектації Pro+ і Premium мають більшу батарею та двигун на 358 к.с., задній привід і запас ходу до 366 миль (589 км). Завдяки 800-вольтовій архітектурі зарядка може бути дуже швидкою – 10–80% менш ніж за 18 хвилин.

У версіях Pulse і Summit – вже два мотори, повний привід, 579 к.с. і запас ходу 335 миль (539 км).

Є ще й Brabus?

Так, Smart продовжує співпрацю з тюнером Brabus. У #5 версія Brabus має два мотори, 637 к.с. та запас ходу 335 миль. Зовні – яскраві акценти та 21-дюймові колеса.

А що всередині?

Головна фішка – екрани. Усі моделі мають 13-дюймовий центральний OLED-екран і 10,25-дюймову панель приладів. Дорожчі версії додають ще один 13-дюймовий дисплей для переднього пасажира та величезний 25,6-дюймовий проєкційний дисплей.

Інтер’єр просторий, п’ять сидінь, багато місця ззаду, приємні матеріали та майже повна відсутність кнопок.

Скільки це коштує?

Продажі в Британії стартують наприкінці 2025 року. Орієнтовна ціна базової версії Pro – близько £40 000, а топової Brabus – приблизно £52 000.

Вердикт

Smart #5 приємно здивував керованістю, але понад 600 к.с. – це вже зайве. Найкращим вибором буде версія з найбільшим запасом ходу. Brabus – дуже швидкий, але не надто ефективний і не дає особливого задоволення від водіння. #5 має всі шанси стати серйозним гравцем у сегменті середньорозмірних електричних SUV.

👁 272
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності