MG розробляє новий SUV з дизайном у стилі S5 EV
— 29.07.2025Новий електричний кросовер MG, імовірно під назвою MGS6 EV, стане конкурентом популярних моделей від Volkswagen і Skoda.
MG HS Hybrid+: новий гібридний варіант кросовера
Минулого року оновлений MG HS вийшов на ринок із бензиновим або підключаємо гібридним двигуном. Тепер до цієї лінійки додається ще один варіант — повний гібрид Hybrid+.
Ціни та комплектації
MG HS Hybrid+ у базовій комплектації SE коштує від £28,995. Це дорожче за стандартну бензинову версію (£25,995), але дешевше за підключаємий гібрид, який стартує від £31,995. Також доступна багатша версія Trophy, яка для Hybrid+ обійдеться в £31,495.
MG HS Hybrid+ за ціною наближається до Dacia Bigster Hybrid 155, яка у повно гібридному виконанні коштує £28,190. Отже, румунський конкурент має певну перевагу в ціні.
Технічні характеристики
Як і в бензиновій та PHEV-версіях, у HS Hybrid+ під капотом працює турбований бензиновий двигун об’ємом 1.5 літра. Повний гібрид отримав додаткову батарею на 1.8 кВт·год (таку ж, як у моделях MG3 та ZS Hybrid+), яка живить електромотор загальною потужністю 195 к.с. Сумарна потужність становить 221 к.с. — значно більше, ніж у Dacia Bigster Hybrid (153 к.с.).
Розгін до 100 км/год займає 7,9 секунди. Автомобіль оснащений двоступеневою автоматичною трансмісією, яка вже використовується в гібридній версії HS PHEV.
Економія пального
Оскільки модель Hybrid+ є повним гібридом, її витрата пального становить 51,3 милі на галон (приблизно 5,5 л/100 км). Це помітно економніше за бензиновий варіант із 38,3 милі на галон (близько 7,4 л/100 км), але все ж поступається Dacia Bigster Hybrid, яка заявляє 60,1 милі на галон (приблизно 4,7 л/100 км).
Оснащення та дизайн
Зовні MG HS Hybrid+ виглядає так само як і інші версії моделі. Стандартне оснащення включає світлодіодні фари спереду та ззаду, 19-дюймові алюмінієві диски з алмазним шліфуванням і функцію «супровід світлом» після вимкнення двигуна.
Усередині — сучасні зручності: задні паркувальні сенсори, електрично регульоване сидіння водія (в шести напрямках), клімат-контроль, безключовий доступ, датчики дощу, круїз-контроль і електричне паркувальне гальмо з функцією утримання.
MG HS Hybrid+ — збалансований вибір між бензиновою та підключаємою гібридною версією. Він пропонує хорошу потужність, прийнятну витрату пального та багате оснащення. Хоча за економією він дещо поступається Dacia Bigster Hybrid, MG виграє в динаміці та загальній потужності.
Салон і мультимедіа MG HS Hybrid+
Усередині MG HS Hybrid+ не відрізняється від решти модельного ряду. На передній панелі розміщено два дисплеї по 12,3 дюйма. Центральний сенсорний екран підтримує бездротове підключення Apple CarPlay та Android Auto. У версії Trophy додатково передбачено оглядову камеру на 360 градусів, бездротову зарядку для смартфонів і покращену аудіосистему з вісьмома динаміками.
Панель приладів перед водієм можна налаштовувати: вона дозволяє відображати навігацію, медіа або технічні показники автомобіля.
Простір і багажник
Попри наявність гібридної батареї, внутрішній простір автомобіля не постраждав. Як і бензинова та підключаєма гібридна версії, Hybrid+ має об’єм багажника 507 літрів, який збільшується до 1 484 літрів при складених задніх сидіннях.
Гарантія та наявність
Обидві комплектації MG HS Hybrid+ — SE і Trophy — вже доступні для замовлення. Як і інші моделі бренду, вони мають довгострокову гарантію: 7 років або 80 000 миль пробігу.