
Porsche – гіперкар, який стане частиною знаменитої колекції
— 03.06.2025 / 15:20- Одноразова модель залишає вірність успішному гоночному автомобілю Porsche LMDh з IMSA та WEC.
- Вуличний прототип, ймовірно, був створений на замовлення керівника команди Роджера Пенске.
- Гібридний 4,6-літровий V8 очікується з силовою установкою, аналогічною тій, що використовується в гоночному автомобілі.
Porsche готує дорожню версію гоночного прототипу 963 LMDh
Перетворити гоночний автомобіль, створений спеціально для змагань, на легальний для їзди вулицями — справа непроста. Але Porsche знову налаштована зробити це. Компанія працює над дорожньою версією свого прототипу 963 LMDh, яку назвали 963 RSP. Ця унікальна машина продовжує традиції легендарного 911 GT1 Strassenversion, поєднуючи досвід Porsche у витривалих перегонах з можливістю їздити без команди техніків.
Як створювали унікальний автомобіль
Нещодавно Porsche опублікувала коротке тизер-відео, де показано, як майстри збирають цей автомобіль. У відео видно, як вони шліфують кузов з карбону, вирізають обшивку з Алькантари, шиють частини салону і фарбують машину. Також на відео можна побачити шильдик 963 RSP, який розміщений на задній частині авто.
Мінімальні зміни для дорожньої версії
Вважається, що Porsche внесла якнайменше змін, щоб зробити 963 легальним для вуличного руху. Оновили фари та задні ліхтарі, встановили нові бокові дзеркала і додали кілька заходів безпеки. Салон залишився дуже схожим на гоночний, але з використанням якісних матеріалів для комфорту.
Хто власник унікального автомобіля?
Назва машини може натякати на її особливого власника. Команда Penske управляє заводською програмою Porsche 963. Минулого року вони виграли чотири чемпіонати в IMSA і Чемпіонаті світу з витривалості з цим гібридним гіперкаром. Власник команди — Роджер Пенске — має ініціали RSP, що ймовірно дало ім’я новій моделі.
Вважається, що Porsche внесла мінімальні зміни, щоб перетворити 963 у легальний для вуличного руху автомобіль. Зокрема, оновили передні та задні фари, встановили нові бокові дзеркала та додали кілька заходів безпеки. Салон, як очікується, дуже схожий на гоночний, але з використанням якісних матеріалів, щоб зробити його трохи комфортнішим і зручнішим.
Назва автомобіля може дати підказку щодо його особливого власника. Команда Penske керує заводською програмою Porsche 963 і минулого року здобула чотири чемпіонські титули в IMSA та Чемпіонаті світу з витривалості з цим гібридним гіперкаром. Власник команди, Роджер Пенске, має ініціали RSP, як зазначає видання Road & Track.
Якщо автомобіль справді був створений для Пенске, то такий крок для Porsche не був би безпрецедентним. У 1975 році Porsche виготовила дорожню версію свого гоночного 917K для графа Грегоріо Россі ді Монтелера з компанії Martini & Rossi, яка тоді виступала спонсором заводської команди Porsche.
Силова установка моделі RSP має бути майже ідентичною гоночному автомобілю. Це означає, що під капотом працюватиме 4,6-літровий V8 з подвійним турбонаддувом у парі з гібридною системою. Цей двигун обмежений потужністю 670 к.с. відповідно до гоночних регламентів, але не виключено, що Porsche підвищить цю цифру для моделі RSP, яка не обмежена такими правилами.