MG розробляє новий SUV з дизайном у стилі S5 EV
— 29.07.2025Новий електричний кросовер MG, імовірно під назвою MGS6 EV, стане конкурентом популярних моделей від Volkswagen і Skoda.
Френк Стівенсон про новий Alfa Romeo 33 Stradale: погляд від легендарного дизайнера
Френк Стівенсон — відомий автомобільний дизайнер, який створив більше вдалих моделей, ніж хіти Beatles. Серед його робіт — Escort RS Cossie, перший BMW Mini, Maserati MC12, численні Ferrari та McLaren P1. Зараз він керує власною компанією Frank Stephenson Design. Нещодавно Френк поділився своїми думками про новий Alfa Romeo 33 Stradale для Top Gear.
Великий виклик у дизайні ікони
Переробити справжню ікону автомобільного дизайну — дуже сміливий крок. Оригінальний 33 Stradale вважають справжньою «Моною Лізою» автопрому. Тож сучасне переосмислення легендарної форми — складне завдання.Команда Centro Stile Alfa Romeo зробила дуже гарну роботу. Новий 33 Stradale — один із найпривабливіших автомобілів останніх років. Однак він ще не ідеальний.
Що не дотягує до ідеалу
На мою думку, деякі важливі дизайнерські рішення не повністю вдались. Наприклад, боковий повітрозабірник виглядає надто складним, капот — з гострими формами, а задня частина — надто «перевантажена» деталями.
Оригінал 33 Stradale — це один із найчистіших та найпростіших дизайнів в історії. Це справжня ода красі в її найпростішій формі.
Дизайн для обраних
Ми говоримо про суперкар за 1,7 мільйона фунтів стерлінгів. Купити його зможе лише обмежене коло щасливчиків. Але саме в цьому і краса хорошого дизайну — навіть якщо ти не власник, ти можеш ним милуватися, коли такі машини з’являються на дорозі.
Є над чим працювати, але в цілому Alfa Romeo створили справді вражаючий автомобіль. Новий 33 Stradale — це справжній вогонь на колесах, який заслуговує на увагу.
Складна робота з поверхнями
Дизайн нового Alfa Romeo 33 Stradale має дуже складну обробку поверхонь. Це створює цікаву гру світла і тіней, що робить машину більш сучасною та динамічною.
Сучасний фронтальний вигляд
Передня частина — це фантастичне оновлення класичного образу. Вона зберігає дух оригіналу, але виглядає свіжо та сучасно.
Тонша стійка A для легкості
Тонша стійка A візуально робить передню частину легшою. Це зменшує «вагу» дизайну і додає елегантності.
Чорні корпуси дзеркал
Чорні корпуси дзеркал плавно зливаються зі скляною зоною, що робить їх менш помітними і додає цілісності зовнішньому вигляду.
Органічні фари
Фари стали більш округлими й природними за формою, на відміну від гострих кутів оригіналу. Це робить машину сучаснішою і водночас більш «живою».
Агресивніший дизайн повітрозабірників
Повітрозабірники мають набагато більш агресивний вигляд, ніж у першої версії. Вони додають спортивності і підкреслюють технічний характер автомобіля.
Розташування заднього номерного знака
Позицію заднього номерного знака можна було б опустити нижче, щоб він менше привертав увагу. Зараз він надто помітний і відволікає від загального образу.
Занадто складний дизайн задніх ліхтарів
Нижня частина світлової підписки задніх ліхтарів виглядає занадто перевантаженою деталями. Це ускладнює сприйняття і порушує гармонію простих форм.