Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Dodge Charger EV розганяється сам

Неочікуване прискорення: електричний Charger Daytona під підозрою

Історія, яка повторюється

Є дві речі, яких найбільше бояться автовиробники: слова «небажане прискорення». У 1980-х це майже знищило репутацію Audi в США. У 2000-х — стало гучним скандалом для Toyota. В обох випадках провина виявилась на стороні водіїв, але імідж брендів постраждав серйозно.
Тепер схожа ситуація розгортається навколо електричного Charger Daytona.

Edmunds повідомляє про інцидент

Портал Edmunds.com, який володіє та тестує електричний Charger Daytona Scat Pack 2024 у своїй довгостроковій програмі, повідомив про випадок неконтрольованого прискорення. Один із журналістів керував авто, коли виникли серйозні проблеми.

Автомобіль не слухався педалі гальма

За словами водія, на панелі з’явилося кілька попереджень і повідомлення про перехід у режим “зниженої потужності” — це такий захисний режим, коли авто дозволяє рух лише з обмеженою швидкістю у разі серйозної помилки.Натискаючи на педаль газу, авто розганялося дуже мляво. Але коли водій повністю відпустив педаль, автомобіль… продовжив прискорення. За оцінками журналіста, приріст швидкості становив приблизно 1 милю на годину щосекунди.

Що відбувається з Charger Daytona EV?

На цей момент кілька власників Charger Daytona EV вже повідомили про схожі випадки. Хоча ситуація ще не перетворилася на скандал, виробнику варто звернути на це увагу якнайшвидше.Історія доводить: навіть одиничні випадки “небажаного прискорення” можуть серйозно зашкодити репутації, незалежно від справжньої причини.

Charger Daytona EV: несподіване прискорення, відеодоказ і тривожні сигнали для Stellantis

Ситуація з електричним Charger Daytona Scat Pack продовжує набирати обертів. Edmunds повідомляє, що син журналіста зафіксував інцидент на відео: видно, як нога водія взагалі не торкається педалей, але автомобіль все одно продовжує набирати швидкість.Щоб зупинитися, водій змушений був сильно натиснути на гальмо — набагато сильніше, ніж зазвичай. Авто зупинилося, однак, щойно водій знову відпустив педаль, машина повільно поїхала вперед, а потім почала прискорюватися — аж до 72 км/год (45 миль/год) без жодного натискання на акселератор.

Скидання системи усунуло збій.

Після інциденту водій припаркувався, вимкнув машину, зачинив двері, почекав 10 секунд і знову її увімкнув. Проблема зникла. Але сама її поява викликає чимало запитань.

Що каже виробник?

Редакція звернулась до Dodge із проханням прокоментувати. Пряма відповідь не надійшла, натомість представник Stellantis надіслав заяву:

«У рідкісних випадках збою акселераторної педалі, Stellantis реалізувала функцію безпеки “drive-by-brake”, яка дозволяє контролювати швидкість за допомогою гальма. У цьому випадку функція спрацювала, як і повинна, і водій зміг безпечно зупинити транспортний засіб. Ця система вже багато років використовується в авто з ДВЗ і перенесена до електромобілів.»

Така відповідь непрямо визнає, що проблема справді була, і що причиною був не водій. Але чіткої технічної оцінки або визнання несправності немає.

Схожі скарги вже є

Edmunds повідомляє, що на тематичному форумі кілька власників Charger Daytona також розповідають про схожі випадки. Один із них стверджує, що через несподіване прискорення потрапив у ДТП. Поки що ці дані — лише особисті свідчення, але їх кількість викликає занепокоєння.

Проблема глибша, ніж здається

Edmunds — авторитетне джерело. Відео та досвід з перших рук додають ваги цій ситуації. Автомобіль вже направлено назад до дилера для подальшого розслідування.

Тим часом Charger Daytona вже вважають невдачею для Stellantis, який і без того переживає непрості часи. Поціновувачі маслкарів не в захваті від відмови від двигунів HEMI V8 на користь електромоторів. Продажі слабкі, знижки — великі, а сумнівні технічні інциденти лише погіршують ситуацію.

Особливо тривожно, що Charger Daytona базується на новій платформі STLA Large, яка має стати основою ще для кількох ключових моделей, зокрема Jeep Wagoneer S, Jeep Recon та нових Alfa Romeo Giulia і Stelvio. Якщо причина в електроніці або платформі — це вже системна проблема для майбутнього Stellantis у світі електромобілів.

👁 107

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності