Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Mercedes визнав провал електричного G-Class

Mercedes про G-Class: успіх традиційної моделі та провал електричної версії


Компанія Mercedes відповіла на наш запит щодо ситуації з G-Class. Маркус Наст, менеджер з глобальних комунікацій компактних, середньорозмірних автомобілів та G-Class, розповів:

«Модель G-Class залишається популярною. У четвертому кварталі 2024 року вона показала найкращі продажі за всю історію, а у першому кварталі 2025 року продажі зросли на 18% порівняно з минулим роком. Mercedes-Benz готовий до будь-яких ринкових сценаріїв. До 2030-х років ми гнучко пропонуватимемо автомобілі як з повністю електричною силовою установкою, так і з електрифікованим сучасним двигуном внутрішнього згоряння. Наші клієнти самі обирають те, що їм підходить найкраще. Це стосується і моделі G-Class.»

Очікування і реальність електричного G-Class

Подібно до чотирициліндрового AMG C63, Mercedes сподівався, що електричний G-Class легко знайде своїх покупців. Компанія вірила, що сила бренду Geländewagen компенсує недоліки електрифікації.Однак новий звіт з німецького ділового видання Handelsblatt малює сумну картину щодо реакції ринку на G580 з технологією EQ.

Електричний G-Class – комерційний провал

За інформацією Handelsblatt, керівники Mercedes не приховують, що електрична версія G-Class є комерційним провалом. Один із керівників, який побажав залишитися анонімним, заявив:

«Автомобіль лежить на складах, як свинець; це повний провал.»

Інший менеджер зазначив:

«Це нішевий автомобіль, обсяг продажів дуже низький.»

Таким чином, хоча класичний G-Class демонструє вражаючі результати на ринку, електрична версія поки що не змогла здобути прихильність покупців. Mercedes планує й надалі пропонувати різні варіанти силових установок, аби кожен клієнт міг обрати найкраще для себе.

Продажі електричного G-Class: цифри та реальність

Журналісти Handelsblatt проаналізували статистику продажів і виявили, що станом на кінець квітня, майже через рік після запуску, було продано лише 1 450 електричних G-Class. Для порівняння, звичайний G-Class з бензиновими та дизельними двигунами розійшовся тиражем близько 9 700 одиниць. Це майже в сім разів більше, ніж електрична версія.

Офіційна позиція Mercedes і думки керівництва

Попри низькі показники, представник Mercedes заявив, що бренд “досягає поставлених цілей щодо продажів”, але відмовився надати додаткові подробиці. Інший високопоставлений менеджер Mercedes був більш відвертим і зазначив:

«Люди хочуть справжній G-Class — з шести або восьмициліндровим двигуном.»

Motor1 вже звернувся до Mercedes за коментарями та повідомить оновлення, як тільки отримає відповідь.

Чому електричний G-Class не користується попитом?

Існує кілька причин, які ускладнюють продажі електричної версії. По-перше, вона значно дорожча за бензинові та дизельні варіанти з шестициліндровим двигуном. Європейська версія має максимальну вантажність лише 415 кг і не має опції буксирного пристрою. Це робить її набагато менш практичною у порівнянні з моделлю з двигуном внутрішнього згоряння.

Остання ж версія G-Class має довгу історію і репутацію позашляховика, який може долати будь-які труднощі і будь-які умови — як по бездоріжжю, так і по місту. Саме тому покупці досі надають перевагу класичним двигунам.

Вага, запас ходу і проблеми електричного G-Class

Електричний G-Class важить значні 3 085 кг у Європі та майже стільки ж — 6 746 фунтів (приблизно 3 060 кг) — у США. Запас ходу теж викликає нарікання, хоча це не дивно через велику вагу автомобіля. Модель G580 з технологією EQ має офіційний пробіг за циклом WLTP на рівні 473 км (294 милі), але за сертифікатом EPA цей показник значно нижчий — лише 239 миль (385 км).

Нові плани Mercedes щодо “Маленького G”

Як повідомляє Handelsblatt, низький попит на електричний G-Class змушує Mercedes переглядати свої плани щодо так званого «Маленького G». Хоча компактна версія все ще очікується до кінця цього десятиліття, вона, ймовірно, не буде виключно електромобілем, як планувалося раніше.

За чутками, у «Маленькому G» можуть з’явитися двигуни внутрішнього згоряння, щоб залучити ширшу аудиторію. За словами одного з менеджерів компанії, варіант з двигуном внутрішнього згоряння наразі «розглядається», а інженер зазначив, що додаткові витрати на дослідження і розробки будуть «керованими».

Планується, що «Маленький G» вийде у 2027 році як електромобіль, але все більш імовірно, що пізніше з’явиться і бензинова версія, можливо, з гібридною технологією.

👁 188
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності