Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Продажі G580 розчаровують: Mercedes переглядає стратегію

  • Одне з німецьких медіа повідомляє, що компанія Mercedes внутрішньо вважає повністю електричну модель G580 невдачею.
  • Було продано лише 1 450 одиниць, у той час, як версію з двигуном внутрішнього згоряння придбали 9 700 разів станом на квітень.
  • Повідомляється, що Mercedes розглядає можливість оснащення майбутньої моделі “молодшого G” двигуном внутрішнього згоряння, хоча спочатку планувалося, що вона буде виключно електричною.

Електричний Mercedes G580: провал чи нішевий продукт?

Більшість нових G-Class від Mercedes ведуть розкішне життя: стоять у гаражах, майже ніколи не виїжджають на бездоріжжя та використовуються для коротких поїздок містом. Здавалось би, електрична версія ідеально підходить для такого способу життя власників. Але, попри привабливість нового електричного G-Класу, продажі виявилися невтішними, і Mercedes, за повідомленнями, терміново шукає вихід із ситуації.

Видання Handelsblatt з посиланням на анонімні джерела в компанії повідомляє, що електричний G580 є повним провалом. Один зі співрозмовників сказав: “Авто лежить у дилерів, як свинець – це повний провал”. Інший зазначив: “Це нішевий продукт, обсяги виробництва дуже низькі”.

За даними до квітня цього року, було продано лише 1 450 одиниць G580, тоді як версій із двигунами внутрішнього згоряння – 9 700.

Офіційно Mercedes не визнає провалу електричного позашляховика. Замість цього компанія наголошує на рекордних загальних продажах G-Class у четвертому кварталі 2024 року та зростанні на 18% у 2025-му.

Ніша, а не масовий продукт

Чесно кажучи, ніхто не очікував, що G580 перевершить за продажами G63 із V8, який залишається найпопулярнішим. І хоча 1 450 одиниць виглядає як невелика цифра, для нішевої моделі з початковою ціною майже €147 000 в Європі (і $162 250 у США) – це не зовсім катастрофа.

Враження від їзди на G580

Під час тест-драйву G580 справив сильне враження. Завдяки чотирьом електромоторам він став найпровіднішим G-Class на бездоріжжі. Дальність ходу — 385 км за стандартом EPA — не вражає і поступається бензиновому G63 з повним баком. Але більшість покупців все одно не використовують ці авто для далеких подорожей.

Кому потрібен електричний G-Клас?

Основна проблема — ті, хто хоче G-Class, прагнуть відчути потужний бензиновий V8. Mercedes це розуміє, тому й додав до G580 систему штучного звуку G-Roar, яка імітує рик мотора. Цей звук значно покращує емоційність під час керування. З увімкненою системою G580 відчувається майже як G63.

З огляду на слабкі продажі, Mercedes може переглянути свої плани. Зокрема, модель “молодший G”, яка мала бути лише електричною, можливо, отримає бензиновий двигун. Це ще раз доводить: попри загальну електрифікацію, емоції за кермом і досвід водіння залишаються вирішальними для багатьох покупців.

Mercedes-Benz G580: слабкі продажі змушують компанію змінювати стратегію

Німецькі ЗМІ повідомляють, що провальні продажі електричного позашляховика Mercedes G580 можуть змусити компанію переглянути плани щодо наступної моделі — компактного “baby G-Class”. Спочатку цю новинку планували зробити повністю електричною. Проте тепер розглядається варіант із бензиновим або гібридним двигуном.

Гнучкий підхід Mercedes до силових установок

Офіційно Mercedes заявляє про свою гнучкість у питанні трансмісій. Компанія готова пропонувати свої моделі як у повністю електричних, так і в гібридних версіях, залежно від ринку та попиту. Тож поява “baby G” із ДВЗ або гібридом — цілком можлива.

Схожа ситуація вже траплялася в автоіндустрії. Наприклад, Fiat вирішив встановити двигун внутрішнього згоряння в модель 500e після того, як електрична версія не виправдала очікувань. Це сталося після зняття з виробництва старішої бензинової моделі, яка з’явилася ще у 2008 році.

За даними Handelsblatt, один з інженерів Mercedes підтвердив, що компанія «вивчає» можливість створення версії “junior G” з двигуном внутрішнього згоряння. За його словами, витрати на розробку цього варіанта є «прийнятними» для компанії.

Очікується, що “baby G-Class” з’явиться не раніше ніж через два роки. Поки що незрозуміло, чи справді вийде на ринок модель із ДВЗ або гібридом. Проте очевидно одне: слабкий попит на G580 змушує Mercedes переосмислювати стратегію і шукати гнучкі рішення для ринку, який досі не готовий повністю перейти на електротягу.

👁 172
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності