
Классика Ferrari 512 TR , зіпсована тюнінгом
— 06.06.2025 / 11:25- Італійський суперкар, здається, має заднє антикрило від Koenig.
- Фарбування оригінальних дисків, даху та стійок — не найкраща ідея.
- Пошук за номерним знаком 512 підтверджує, що це Ferrari, а не репліка.
Що сталося з Ferrari 512 TR
Деякі автомобілі носять свій вік як знак честі. Ferrari 512 TR — саме така машина. Її дизайн, створений студією Pininfarina, бере початок ще від легендарної Testarossa. Це авто здобуло повагу не через маркетинг чи гучне ім’я, а завдяки своїй харизмі та потужності.
Однак, хтось подивився на цей італійський шедевр і вирішив: “А що, якби зробити з нього щось на кшталт кіт-кара зі стоянки уживаних авто у Флориді?”
Від Ferrari до Fiero: небезпечні експерименти з класикою
Результат — дуже дорога Ferrari, яка тепер схожа або на Pontiac Fiero, або на репліку Toyota MR2, залежно від вашої фантазії.На Reddit нещодавно з’явилися фотографії цього переробленого 512 TR, які добре показують, наскільки легко зіпсувати зовнішній вигляд класичного суперкара кількома сумнівними змінами.
Чорні колеса і контрастний дах
Перший удар по естетиці — колеса. Хоча, ймовірно, вони оригінальні, їх перефарбували у чорний колір. У більшості 512 TR диски сріблясті, що надає їм елегантності. Чорні колеса можуть виглядати ефектно на деяких авто, але не в цьому випадку.Ще гірше — фарбування верхньої частини автомобіля. Стійки, дах, задні “крильця” та кришку двигуна також зробили чорними. Це порушує пропорції кузова і візуально “ламає” силует машини.
Антикрило від Koenig: надмірність без сенсу
І нарешті — стаціонарне заднє антикрило. Воно велике, явно не з рідного комплекту і, видається, взяте з каталогу Koenig. Ця компанія у 1980–1990-х роках стала відомою своїми дикими бодікітами та екстравагантними переробками Ferrari.
На жаль, у цьому випадку маємо приклад того, як кілька невдалих модифікацій можуть зіпсувати цілісність італійської ікони автосвіту.
Переробки, які зруйнували дух Ferrari
Серед усіх змін, зроблених у цьому Ferrari, найбільше критику викликали нові дверні панелі та бічні повітрозабірники. У класичної Testarossa, як і в 512 TR, кожна дверцята мала п’ять горизонтальних ребер — справжній фірмовий елемент стилю. Цей екземпляр їх позбувся. Замість них — гладкі двері та повітрозабірники, пофарбовані в чорний.
Чи це взагалі справжня Ferrari?
Через такі радикальні зміни багато користувачів Reddit засумнівалися: а чи не маємо ми справу з реплікою? На перший погляд, авто й справді нагадує надто амбітну підробку.Проте все виявилося інакше. Як з’ясували уважні коментатори, пошук за номерним знаком підтвердив: це справжня Ferrari 512 TR 1992 року, зареєстрована в Італії. Під капотом усе ще працює оригінальний 4,9-літровий опозитний V12. Тобто, попри зовнішність, вона їде так, як має їхати справжня Ferrari.
Легенда під нашаруванням тюнінгу
Можливо, саме це і є найсумніше. Під шаром візуального хаосу все ще ховається італійська легенда — авто з душею, яке заслуговує на повагу. Але сьогодні воно більше схоже на копію, що загубила свою сутність у спробах виділитися.