Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Nissan Leaf 2026: Оновлення, що виходять за рамки потужності.

Nissan Leaf нового покоління: що відомо про електрокар

Nissan почав показувати новий Leaf наприкінці березня. Тоді з’явилось перше офіційне фото, яке стало центральним у рекламній кампанії компанії. З того часу відомо, що це буде найаеродинамічніша серійна модель Nissan. Однак для ринку США автомобіль буде трохи менш “плавним” у плані опору повітрю, ніж європейський варіант.

Покращена техніка і більше місця в салоні

Попри те, що Leaf залишився передньопривідним з одним електромотором, потужність автомобіля не зросла — вона становить 214 кінських сил. Проте крутний момент став більшим: тепер це 261 фунт-фут (355 Нм) замість 250 фунт-фут (340 Нм). Це не дуже велике покращення, але є й інші позитивні зміни.

Силова установка нової моделі на 10% компактніша, ніж у попереднього Leaf. Це дозволило звільнити місце під капотом для системи опалення, вентиляції та кондиціювання (HVAC). Раніше кондиціонер знаходився за панеллю приладів, але тепер його розмістили окремо. Завдяки цьому салон став просторішим і комфортнішим для пасажирів.

Додаткова інформація про новий Nissan Leaf

Новий Leaf третього покоління створений з урахуванням сучасних технологій та потреб користувачів електромобілів. Автомобіль має покращену батарею, яка забезпечує більший запас ходу — приблизно до 240 миль (386 км) на одному заряді залежно від комплектації. Це робить його більш конкурентоспроможним на ринку електрокарів.

Також модель отримала оновлену мультимедійну систему з підтримкою сучасних інтерфейсів, а безпека підвищилась завдяки новим асистентам водія, таким як система утримання смуги руху та адаптивний круїз-контроль.

Новий Nissan Leaf обіцяє стати зручним і економним вибором для тих, хто шукає доступний і сучасний електромобіль для міського та приміського використання. Його офіційний реліз відбудеться вже цього місяця.

Важливе оновлення підвіски й покращена керованість

Найпомітнішою зміною в новому Nissan Leaf стало оновлення задньої підвіски. Третє покоління відмовилось від простої торсіонної балки на користь складної багатоважільної системи. Така незалежна задня підвіска робить керування електромобілем більш приємним та точним, а також краще поглинає нерівності дороги.

Цікаво, що Nissan готує ще меншу електромодель з незалежною задньою підвіскою — новий Micra, який по суті базується на Renault 5. Сам Leaf теж має французьке коріння — він створений на платформі CMF-EV, яку використовують і в Megane E-Tech.

Покращена система рульового управління

Nissan також вдосконалив електричний рульовий механізм із рейковим приводом. Завдяки цьому Leaf став більш маневровим: радіус повороту зменшився приблизно на 10 сантиметрів і тепер становить 5,3 метра, наперекір встановлені великі 19-дюймові колеса. Жорсткість кузова в поперечному напрямку зросла на 66%, а силова установка працює тихіше і плавніше. На швидкості 50 км/год салон став на 2 децибели тихішим, ніж у попередній моделі.

Нова система охолодження батареї та тепло відновлення

Батареї з повітряним охолодженням, які використовувалися у минулих поколіннях Leaf, тепер замінили на рідинне охолодження. Ще одне нововведення — система тепло відновлення, яка збирає тепло від бортового зарядного пристрою і використовує його для підігріву батареї. Це допомагає краще працювати акумулятору в холодну погоду та збільшує запас ходу.Раніше Nissan заявляв, що 14 хвилин швидкої зарядки дають можливість проїхати приблизно 250 кілометрів.

Коли чекати офіційного релізу

Повну інформацію про новий Nissan Leaf ми дізнаємось найближчими тижнями, перед тим як модель надійде у продаж до кінця цього року. Цей електромобіль обіцяє стати одним із лідерів серед доступних та сучасних EV на ринку.

👁 138
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності