Флагманські електромобілі Tesla- Model S і Model X
— 14.06.2025Tesla офіційно оновила Model S та Model X, покращивши шумоізоляцію, підвіску та дальність ходу.
Stellantis рятує Maserati: новий план об’єднання з Alfa Romeo
Продажі Maserati різко впали
Продажі Maserati минулого року обвалилися на 57%. Автомобілів продали лише 11 300. Це дуже мало для бренду з такою історією та престижем. Через це Stellantis терміново шукає спосіб оживити італійську марку.
Компанія заперечує продаж Maserati
Stellantis спростовує чутки про те, що планує продати Maserati. Також немає намірів закривати цю люксову марку з Модени. Навпаки, планують врятувати її зсередини.
Партнерство з Alfa Romeo
Maserati почне тісно співпрацювати з Alfa Romeo — іншим італійським брендом, який теж переживає не найкращі часи. Відстань між двома заводами становить близько 160 миль (приблизно 260 км). Це дозволить ефективніше обмінюватися технологіями та ресурсами.
Очільник обох брендів — Санто Філічі — повідомив, що план уже розроблено. Але він ще чекає на схвалення нового керівництва Stellantis.
Найближчі кроки
Генеральний директор Stellantis Антоніо Філоcа зустрінеться з представниками Maserati та Alfa Romeo 23 червня. На цій зустрічі мають затвердити деталі спільного плану.
Що це означає?
Співпраця з Alfa Romeo може допомогти Maserati скоротити витрати та прискорити розробку нових моделей. Це шанс зберегти італійську легенду та зробити її знову прибутковою. Автомобільні фанати сподіваються, що бренд повернеться до слави, як раніше.
Stellantis має багато марок, але Maserati — це унікальна історія розкоші та стилю. Її врятування — завдання номер один для концерну.
Alfa Romeo та Maserati об’єднають зусилля, але злиття не планується
Співпраця у розробці нових моделей
Генеральний директор обох брендів, Санто Філічі, розповів австралійському журналу Drive, що Alfa Romeo і Maserati працюватимуть разом над створенням нових автомобілів. Проте повне злиття марок поки не розглядається. За словами Філічі, бренди займають різні ніші в Stellantis: Alfa Romeo — це преміальний бренд, а Maserati — розкішний.
Попри це, компанії планують об’єднати зусилля в інших сферах, щоб знизити витрати. Вони шукатимуть синергії у розробці авто, організаційній структурі, мережі дилерів та виробничих потужностях в Італії.
Проблеми Maserati: які помилки зробили?
Колишній CEO Stellantis Карлос Таварес зазначив, що автомобілі Maserati були якісними, але через слабкий маркетинг і нечітке позиціювання бренду продажі постраждали.
Окрім цього, Maserati скасувала випуск повністю електричної моделі MC20, оскільки багаті покупці поки що віддають перевагу автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння. Нове покоління Quattroporte, яке також замінить модель Ghibli, відклали до 2028 року.
Виклики Alfa Romeo
Alfa Romeo також стикається з проблемами. Запуск нового Stelvio та Giulia затримується. Спочатку планували випустити їх виключно як електромобілі, але тепер додадуть і версії з бензиновими двигунами. Через це необхідно додатково працювати над технічними рішеннями.
Подібно до інших автовиробників, Alfa Romeo відмовилася від стратегії виключно електричних моделей.
Що далі?
Об’єднання сил Alfa Romeo та Maserati — це шанс для обох брендів оптимізувати витрати та зміцнити позиції на ринку. Попереду багато роботи, але керівники впевнені, що план допоможе обом італійським маркам повернути колишню славу.