Від класики до електрики: новий Peugeot GTi
— 13.06.2025Peugeot повертає легендарний GTi — тепер це потужний електричний хот-хетч із сучасним дизайном і високою динамікою.
Volkswagen встановив новий рекорд на Нюрбургринзі
Після того, як Xiaomi побила рекорд найшвидшого серійного електромобіля на Нюрбургринзі, у Volkswagen також є привід для святкувань. Компанія поставила власний рекорд, хоч і не офіційний світовий, а особистий для бренду.
Golf GTI Edition 50 — найшвидший Volkswagen на треку
Новий Golf GTI Edition 50, який ще не вийшов у продаж, став найшвидшим автомобілем з логотипом VW на легендарній трасі. Він пройшов коло за 7 хвилин 46,13 секунди. Це більш ніж на секунду швидше за Golf R 20 Years Edition.
Перевага над попередніми моделями
Golf GTI Edition 50 також на три секунди швидший за попереднє покоління Golf GTI Clubsport S. Але найцікавіше — цей Golf пройшов довшу версію траси, довжиною 20,8 км (12,9 милі), а не коротшу, як інші моделі.
Що це означає?
Таким чином, Golf GTI Edition 50 підтвердив свою перевагу не лише за часом, але й за витривалістю на складнішій і довшій трасі. Це робить його найшвидшим Volkswagen на Нюрбургринзі за всю історію.
Коротша версія траси та новий рекорд Volkswagen
Раніше часи кола на Нюрбургринзі фіксувалися на скороченій версії траси довжиною 20,6 км (12,8 милі). Ця конфігурація не включає ділянку довжиною 200 метрів (656 футів) — прямий відрізок старого старту/фінішу біля трибун T13. Саме на цій скороченій трасі Golf GTI Edition 50 встановив час 7 хвилин 41,27 секунди, що ще більш вражає.
Порівняння з головними конкурентами
Хоча новий Golf GTI Edition 50 став найшвидшим Volkswagen на Нюрбургринзі, він все ще поступається Honda Civic Type R — кращому передньопривідному автомобілю, який пройшов коло на повній довжині 20,8 км (12,9 милі) за 7 хвилин 44,88 секунди. Різниця між ними — всього 1,25 секунди. Civic Type R з Японії вже понад два роки тримає статус найшвидшого передньопривідного хот-хетча на складному «Зеленому пеклі». Враховуючи, що Honda може скоро покинути європейський ринок через жорсткіші екологічні норми, Golf GTI Edition 50 має всі шанси змінити розклад сил.
Особливості тестового автомобіля
Рекордний заїзд було здійснено на практично серійному тестовому авто, оснащеному опціональним Performance Package. Цей пакет передбачає встановлення легких кованих коліс, унікальних напівслікових шин Bridgestone Potenza Race, які дають краще зчеплення з дорогою, а також деякі вдосконалення підвіски, про які поки що відомо мало.
Чого очікувати від офіційної презентації?
Офіційний дебют Golf GTI Edition 50 запланований на 20 червня. Тоді Volkswagen офіційно представить найшвидший Golf GTI у своїй історії та розкриє всі технічні деталі. Цей автомобіль обіцяє стати справжньою знахідкою для фанатів швидких хетчбеків і тих, хто любить драйв на треку.
Залишається лише чекати на офіційний анонс і дізнатися, чи зможе Golf GTI Edition 50 перетворити особистий рекорд VW на справжній світовий виклик.
Потужність і трансмісія: що відомо про Golf GTI Edition 50
Поки що немає інформації про те, чи отримав Golf GTI Edition 50 додаткове збільшення потужності. Для порівняння, стандартний Golf GTI оснащений турбованим 2,0-літровим двигуном потужністю 261 кінську силу. Такий самий чотирициліндровий мотор, відомий під кодом “EA888 LK3 evo4,” у версії GTI Clubsport розвиває вже 296 кінських сил. На жаль, ця версія не продається в США.
Трансмісія нового GTI
За кадрами з салону тестового автомобіля підтверджено, що він оснащений 7-ступеневою коробкою передач з подвійним зчепленням (DSG). Це не дивно, адже з виходом оновленої версії Mk8.5 минулого року Golf GTI втратив можливість замовити механічну коробку. Аналогічна доля спіткала і Golf R, який тепер доступний тільки з DSG, хоча у менш потужних варіантах хетчбеків у Європі ще пропонують «механіку».
Хто ще може кинути виклик?
Єдина модель Volkswagen, яка потенційно може кинути виклик GTI Edition 50, — це Golf R Clubsport, якщо вона з’явиться у продажу. Проте справжнім чемпіоном серед усіх Volkswagen на Нюрбургринзі залишається електричний гоночний болід ID.R. Його рекорд – неймовірні 6 хвилин 5 секунд на коло — наразі здається недосяжним для будь-якого дорожнього авто з Вольфсбурга.
Навіть із новим рекордом, Golf GTI Edition 50 залишається лише одним із кращих у родині VW, але поки що на відстані від електричного «монстра» ID.R.