
Hyundai Ioniq 5 N готується штурмувати Пайкс Пік
— 13.06.2025 / 14:05- Hyundai та Evasive Motorsports візьмуть участь у змаганнях Pikes Peak на унікальному Ioniq 5 N.
- Автомобіль оснащено численними вуглепластиковими компонентами та полегшено на 500 фунтів (близько 227 кг).
- За кермом електрокара буде Роб Вокер, який раніше змагався на Scion FR-S.
Hyundai та Evasive Motorsports готують Ioniq 5 N до підйому на Пайкс Пік
Перегони на межі можливого
Вже зовсім скоро відбудеться 103-й підйом на пагорб Пайкс Пік — один з найвідоміших перегонів у світі. Цьогоріч у змаганні візьме участь Hyundai разом з командою Evasive Motorsports. Вони підготували унікальну версію електрокара Ioniq 5 N, яка 22 червня подолає трасу довжиною 12,42 милі (20 км). За кермом буде Роб Вокер — перегонник, який раніше змагався на Scion FR-S.
Найамбітніший EV-проєкт Evasive
Evasive Motorsports називає цей автомобіль своїм «найамбітнішим електричним проєктом». Машина пройшла серйозну модернізацію та «схудла» на 227 кг. Це стало можливим завдяки повному демонтажу інтер’єру та заміні дверей на легкі карбонові. Також з карбону зроблені кришка багажника та низка унікальних компонентів.
Аеродинаміка від японців
Одним із головних викликів стало пошук змагальних деталей, адже для Ioniq 5 N їх майже не існує. На допомогу прийшла японська компанія Voltex. Вона створила аеродинамічний обвіс, до якого входять карбоновий сплітер, розширені крила та нові пороги. Також встановлено карбонові панелі під днищем і величезне заднє антикрило.
Готовність до перегонів
Окрім аеродинаміки, електрокар отримав пневматичні підйомники Krontec та 19-дюймові гоночні диски Titan з шинами Yokohama. Безпеку забезпечує шеститочковий каркас безпеки та карбонкове сидіння Sparco. За підвіску відповідають амортизатори Moton із прототипними стабілізаторами поперечної стійкості від EVS Tuning. Завершують підготовку гоночні гальмівні колодки CSG Spec.
Оновлений Ioniq 5 N готовий до підкорення гірської траси. Це поєднання новітніх технологій, зухвалої інженерії та амбіцій, які здатні вразити навіть найвибагливіших фанатів автоспорту.
Потужність без тюнінгу: електродвигуни та мета перегонів
Серійна потужність — максимум можливого
Оскільки електродвигуни не піддаються традиційному тюнінгу, Ioniq 5 N залишився з уже знайомою повнопривідною системою з двома моторами. Вона видає до 641 к.с. (478 кВт / 650 PS) та 769 Нм крутного моменту. Цього достатньо, щоб розігнатися з 0 до 96 км/год за 3,25 секунди. Максимальна швидкість — 261 км/год.
Мета — менш як 10 хвилин
Співпрезидент Evasive Motorsports Майк Чанг заявив, що цього року команда планує «подолати недосяжний бар’єр у 10 хвилин». За його словами, раніше вони вже були близькими до цього результату, але тепер, з Ioniq 5 N, шансів значно більше.