Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Ford-ДВЗ уже не в моді

У Ford вважають, що епоха ДВЗ добігає кінця


Двигун більше не головне
Компанія Ford заявила, що часи, коли двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) був основною характеристикою автомобіля, поступово відходять у минуле. Це не лише через стрімке зростання популярності електромобілів, а й через зміну споживчих уподобань.

Що кажуть у компанії
Віцеголова Ford Джон Лоулер виступив на конференції Bernstein і поділився своїм баченням змін у ставленні покупців до технічних характеристик автомобіля.Лоулер сказав:

“Я не думаю, що споживачі сьогодні розмірковують про силову установку так, як це було 30 років тому. Тоді ДВЗ визначав усе: потужність, об’єм, крутний момент. Думаю, багато з цього вже втрачено”,

Автомобілі змінюються — змінюються й пріоритети
У Ford зазначають, що покупці все менше зважають на тип двигуна, а більше цікавляться такими речами, як екологічність, цифрові технології, комфорт та дизайн. Саме ці фактори тепер формують рішення про купівлю автомобіля.

Це ще одне свідчення глибоких змін в автомобільній галузі, де електротяга поступово витісняє традиційні ДВЗ, а роль двигуна як головної “візитівки” авто — зникає.

Часи, коли двигун був головним — у минулому

Не всі — автолюбителі
Навіть якщо деякі автолюбителі не погоджуються з думкою Ford, у ній є правда. Більшість людей не є фанатами авто. У 2025 році покупці мають зовсім інші пріоритети під час вибору нової машини. Їх цікавить дизайн, мультимедійна система, безпека та асистенти водія — а не тип двигуна чи кількість кінських сил.

Законодавство змінює все
Популярність автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) падає ще й через жорсткі екологічні вимоги. Через нові норми більшість автовиробників змушені зменшувати об’єм двигунів. Винятки, як-от трьох циліндрові спорткари Toyota GR Yaris чи GR Corolla, рідкість.

У 1990-х роках, які згадував Джон Лоулер, автолюбителям було з чого вибирати. Автомобільний ринок був набагато різноманітнішим. Але ті часи навряд чи повернуться, особливо в Європі, де з 2035 року всі нові авто мають бути без ДВЗ.

Приклади з ринку: що відбувається зараз
Показовий приклад — новий Mercedes-AMG C63. Авто стало потужнішим завдяки гібридній установці, але покупці сумують за старим V8. Це говорить про те, що емоції важать більше, ніж цифри на папері.

Компанія Ford ще тримається за свій 5.0-літровий V8 у Mustang, але в Європі це стає дедалі важче. Великі податки на двигуни з великим об’ємом і високими викидами роблять такі авто надто дорогими для покупця.

Сьогодні автомобіль — це вже не просто мотор. Світ змінюється, і разом з ним змінюється уявлення про те, що таке “крута машина”. І видно, нова епоха — це електрика, інтелект і екологічність, а не рик двигуна.

Кінець епохи? Чи все ж ні?

SUV — нові “королі” доріг
Автомобілі нікуди не зникли, але кросовери й позашляховики витіснили класичні седани та хетчбеки. Їхні покупці більше дбають про комфорт, безпеку та технології, ніж про те, що під капотом. Автолюбителі ніколи не були в більшості, але тепер їх ще менше.

Автомобілі, які не хвилюють
У сучасному автосвіті майже не залишилось машин, які викликають емоції. Багато моделей стали подібними одна на одну. І з наближенням повної електрифікації все виглядає ще більш похмуро для шанувальників ДВЗ.

Надія ще є?
Та не все так погано. Гібриди на кшталт нового Honda Prelude можуть продовжити життя бензинових моторів. Також з’являються альтернативи — синтетичне паливо, над яким працюють у Porsche, або воднева технологія ДВЗ, яку активно розвиває Toyota.

Реальність vs. надія
Так, можливо це оптимізм на межі мрії. Часи, коли ринок був сповнений захопливих авто, вже минули. Але якщо автовиробники знайдуть новий підхід — вогонь може ще не згаснути.

Світ змінюється, і автомобільна культура з ним. Електротяга вже тут. Але поки ще залишаються ентузіасти — є шанс, що майбутнє не буде повністю без звуку мотора.

👁 7
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності