Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BMW переходить на природні матеріали: льон замість карбону

  • Підрозділ BMW M використовуватиме композити з натуральних волокон у майбутніх серійних автомобілях.
  • Матеріал був розроблений у співпраці з компанією Bcomp і пройшов випробування в автоспорті.
  • Композитні деталі на основі льону схожі на вуглецеве волокно, але виготовляються з відновлюваних джерел.

BMW переходить на екологічні матеріали: натуральні волокна замість карбону

Новий матеріал — легкий та екологічний
Компанія BMW представила новий легкий матеріал, який може стати «зеленішою» альтернативою карбону. Його головна перевага — зменшення викидів CO₂ під час виробництва. Після успішного випробування у світі автоспорту ці композити з натуральних волокон готові до використання у серійних моделях BMW.

Роки розробок та міжнародне партнерство
Розробка матеріалу тривала кілька років. BMW працювала над цим проєктом разом зі швейцарською кліматичною компанією Bcomp. До розробки також долучилися інші автовиробники — Porsche, Volvo та Polestar. Головна мета — зменшити вуглецевий слід деталей авто, не втрачаючи при цьому якості та міцності.

Що таке натуральне волокно у BMW?
Новий матеріал створений з насіння льону — рослини, з якої також виготовляють льон для тканин. Але якщо тканини м’які, то композитне волокно на основі льону — міцне й надійне. Воно має унікальну текстуру та зовнішній вигляд, тому підходить для помітних елементів авто — як зовні, так і в салоні.

Перші зразки вже є на BMW M4
BMW вже показала фотографії нових деталей із цього матеріалу на моделі BMW M4 Coupe. Зокрема, це дах, задній дифузор та вставки на капоті. Такі елементи не лише полегшують авто, а й роблять його екологічнішим.

Майбутнє — за сталими технологіями
Використання відновлюваних матеріалів — це крок у бік сталого виробництва. BMW планує і надалі впроваджувати такі технології у свої моделі, поєднуючи інновації з турботою про довкілля.

Велика користь для довкілля: BMW переходить на лляні волокна

Менше CO₂ — більше турботи про природу
За даними BMW, лише використання нового даху з натурального композиту замість карбону дозволяє знизити викиди CO₂ на 40%. Крім того, такий матеріал легше утилізувати після завершення терміну служби авто. Він також повністю відповідає вимогам безпеки, які висуваються до конструкції даху в серійних автомобілях.

Випробувано в автоспорті
Вперше композити з натурального волокна були використані командою BMW M Motorsport ще у 2019 році — в болідах електросерії Formula E. Згодом ці матеріали замінили карбон у спортивних моделях M4 DTM і M4 GT4. Найближчим часом модернізовані гоночні авто з новими деталями візьмуть участь у легендарних перегонах «24 години Нюрбургрингу».

Офіційна позиція BMW M
Генеральний директор BMW M Францискус ван Меель заявив, що натуральні волокна є важливою частиною інноваційних рішень у легкому автоспорті. Він також підкреслив, що компанія з нетерпінням чекає на впровадження цих матеріалів у нових моделях BMW M.

Почнуть з додаткових опцій
Очікується, що деталі з лляного композиту з’являться як додаткові опції у каталозі тюнінгу BMW M для окремих моделей. Поки що невідомо, наскільки вони будуть дорожчими або дешевшими за традиційні карбонові компоненти, але інтерес до інновації вже зростає.

Погляд у майбутнє
BMW знову підтвердила свій курс на сталий розвиток, поєднуючи екологічність із високими технологіями та спортивним характером. Натуральні матеріали можуть змінити уявлення про майбутнє автопромисловості — легке, потужне й зелене.

👁 22
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності