
2026 Chevrolet Corvette ZR1X – це гібридна трекова зірка
— 21.06.2025 / 17:172026 Chevrolet Corvette ZR1X бере 1064-сильний двигун внутрішнього згоряння V8 від Corvette ZR1 і поєднує його з гібридною силовою установкою на передній осі. Chevrolet стверджує, що Corvette ZR1X проїде чверть милі менш ніж за 9 секунд і розженеться до 96 км/год (60 миль/год) швидше, ніж ваш секундомір покаже 2 секунди. Ціни та доступність Chevrolet Corvette ZR1X будуть оголошені ближче до запуску автомобіля.
Офіційна назва та можливості
Усі знали, що це станеться, але назва може бути несподіванкою. Те, що, за чутками, мало носити ім’я Zora, офіційно називатиметься 2026 Chevrolet Corvette ZR1X. Ця “X” додає гібридний модуль приводу до передньої осі вже потужного Corvette ZR1, перетворюючи його на, можливо, найбрутальніше швидкий автомобіль, що коли-небудь виїжджав із заводу Chevrolet.
Деталі про потужний ZR1
Якщо ви не знайомі з неймовірно швидким ZR1 від Chevrolet, ось деталі: звичайний, нічим не примітний Corvette ZR1 має 5,5-літровий DOHC V8 двигун за водієм, і використовує пару 76-мм турбонагнітачів, щоб видавати 1064 к.с. на восьмиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Цей “Vette” з приводом лише на задні колеса може розвивати максимальну швидкість 375 км/год (233 милі/год), і компанія заявляє, що він долає чверть милі менш ніж за 10 секунд.
Якщо цього недостатньо, Chevrolet додає електричний приводний модуль на передню частину ZR1, і саме так ми отримуємо ZR1X. Цей модуль приводу запозичений з того, що живить поточний Corvette E-Ray. Chevrolet заявляє, що цей передній приводний модуль має той самий розмір та вагу, що й у E-Ray, але він видає 186 к.с. та 145 фунт-футів (196,6 Нм) крутного моменту, що на 26 к.с. та 20 фунт-футів (27,1 Нм) крутного моменту більше, ніж у E-Ray.
Як і E-Ray, ZR1X не є гібридом, що підключається до мережі, а його акумулятор на 1,9 кВт-год заряджається за рахунок рекуперації. ZR1X може похвалитися векторизацією крутного моменту гальмування з рекуперацією, що допомагає накопичувати енергію в акумуляторі, одночасно забезпечуючи векторизацію крутного моменту.
За даними Chevrolet, цього пакета достатньо, щоб розігнатися до 96 км/год (60 миль/год) менш ніж за 2 секунди. Він також може проїхати чверть милі менш ніж за 9 секунд. Гібридна система відключається на швидкості 257 км/год (160 миль/год).
Усе це базується на тій самій основі C8 Corvette. Проте ZR1X пропонуватиме два різні пакети підвіски.
Стандартний пакет використовує амортизатори з магнітореологічним керуванням і шини Michelin PS4S. Він налаштований переважно для комфортної їзди по дорозі.
Більш агресивний пакет ZTK Performance додасть у підвіску ZR1 пружини з підвищеною жорсткістю та спеціальні трекові шини Michelin Cup 2R. Цей варіант ідеально підійде для тих, хто планує використовувати авто на гоночних трасах.
Зупинити цю потужну машину допомагають 16,5-дюймові гальмівні диски на кожному колесі. Спереду ці масивні диски стискаються 10-поршневими супортами Alcon, а ззаду за гальмування відповідають шестипоршневі супорти.
Chevrolet поки що не повідомив, скільки коштуватиме Corvette ZR1X і коли його можна буде побачити в дилерських салонах. Однак можна припустити, що ціна буде значно вищою за базову вартість стандартного Corvette ZR1, яка становить 178 195 доларів США. Не дивуйтеся, якщо ціна на ZR1X стартуватиме від 200 000 доларів — а може й більше.
Corvette ZR1X буде доступний у кузові купе та хардтоп-кабріолет, а також матиме оновлений інтер’єр Corvette.