Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Audi Q3 2026: усі функції — на одному важелі

  • У новому Q3 компанія Audi повністю змінила дизайн підкермових перемикачів, розмістивши все з одного боку.
  • Хоча це може ускладнити керування, багато автовиробників уже використовують подібний підхід.
  • Багатьом автолюбителям з усього світу цей крок також дуже сподобався.

Новий Audi Q3 2026: зміни, що викликають суперечки

Оновлений дизайн та головна інтрига — підкермові перемикачі

Новий Audi Q3 2026 нарешті представлено. Як і очікувалося, модель отримала чимало оновлень. Але найбільше обговорень викликала зміна, яку помітно одразу — прямо за кермом.

Audi повністю переробила підкермові перемикачі. Тепер правий важіль відповідає за перемикання передач — паркування, рух уперед, назад і нейтраль. Це звільнило місце, але зробило лівий важіль ще складнішим. Тепер він керує фарами, поворотниками, склоочисниками й іншими функціями.

Чи не надто складно?

Багато хто вважає, що така система — надмірно ускладнене рішення. Водії можуть випадково вимкнути фари, коли хотіли просто ввімкнути поворот. Це може стати проблемою безпеки. Audi, ймовірно, прагнула зробити керування простішим, але вийшло навпаки — більше функцій означає більше шансів помилитися.

Потрібен час, щоб звикнути

На адаптацію знадобиться час. Згадайте водіїв Tesla Model 3 Highlander, які теж зіткнулися з незручностями після переходу на кнопки на кермі та керування через екран.

Підхід Audi інший, але навряд чи він зробить водіння більш спокійним. Наприклад, якщо ви випадково ввімкнете двірники замість протитуманних фар — зрозумієте, чому новинка викликає суперечки.

Ризики та дизайн

Це може звучати як дрібниця, але варто уважно подивитись на новий дизайн. Занадто багато функцій на одному важелі — це не завжди зручно. У спробі зробити інтерфейс «розумним» іноді створюють ще більше плутанини.

Новий Audi Q3 — це крок вперед у технологіях, але чи буде це зручно для водіїв — покаже час.

Суперечливий важіль? Можливо, не все так погано

Один важіль — багато функцій

Хоча новий підкермовий важіль Audi Q3 2026 здається складним, можливо, це не така вже й плутанина.
На його кінці — маленький джойстик, який виконує одразу п’ять функцій:

  • поворотники (вгору/вниз),
  • дальнє світло (вперед/назад),
  • одиночне протирання скла,
  • омивач лобового скла.

Далі — колесо прокрутки для регулювання швидкості двірників.
А ще нижче — окрема кнопка для заднього двірника та розпилювача.

Тож справді, на одному важелі зібрано дуже багато — і це звучить складно.

Чи варто критикувати дизайнерів Audi?

Але чи варто одразу звинувачувати дизайнерів інтер’єру Audi в надмірній ускладненості? Можливо, ні.
Схожі рішення вже давно використовуються іншими брендами. Наприклад, Mercedes — прямий конкурент Audi — застосовує майже ідентичну схему.

Це не новинка в автосвіті

Інші автовиробники у світі також мали подібні конструкції. Серед них — американські компанії General Motors і Ford.

Тобто Audi не вигадала велосипед, а просто скористалася перевіреним підходом.
Звісно, комусь буде потрібно час, щоб звикнути. Але можливо, така уніфікація керування — це крок до майбутнього.

Дизайн, що поділяти думки: але чи справді все так погано?

Користувачі інтернету — за!

Попри складність, новий підкермовий важіль Audi Q3 2026 знайшов своїх прихильників.
У гілці на Reddit, присвяченій саме цьому дизайну, більшість користувачів не побачили в ньому нічого заплутаного.

«Це насправді вдале рішення»

— написав один із коментаторів.Інший додав:

«Це краще, ніж останній дизайн VW».

І це доволі цікаво, адже саме від Volkswagen Audi та запозичила ключовий елемент — перемикач передач на правому підкермовому важелі. У VW така система використовується вже кілька років.

Volkswagen вже наступав на ті ж граблі

Втім, у самого Volkswagen були проблеми з елементами керування на кермі.
Їхні сенсорні (гаптичні) кнопки отримали настільки негативну реакцію, що компанії довелося повністю відмовитися від цього рішення.

Audi, як преміальний бренд у складі концерну VW, стартує краще. Але чи залишаться користувачі задоволеними, стане зрозуміло лише після того, як новий Q3 з’явиться в салонах і його почнуть активно тестувати в реальному житті.

👁 5
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності