Авто новини в Україні – autonews.net.ua

BMW 330Ci 2004 року за $6 900

У сьогоднішньому випуску “Вигідна ціна чи Ні” (Nice Price or No Dice) представлено 330Ci, який має чимало замінених деталей, що зношуються, але трьохлітровий рядний шестициліндровий двигун та шестиступінчаста механічна коробка передач, як стверджується, є повністю оригінальними. Давайте подивимося, скільки ми могли б заплатити за такі “родзинки”.

Існує старий мем про дитину, яка бачить щось на кшталт вивіски McDonald’s і запитує маму, чи можна їй отримати Happy Meal, на що мама відповідає: “У нас є Happy Meal вдома”. Суть полягає в тому, що “щаслива їжа” вдома — це, насправді, бутерброд з арахісовим маслом і желе на черствому хлібі, а іграшка — поліетиленовий пакет з хімчистки.

Судячи з коментарів, які він отримав, кабріолет Chevy Cavalier Z24 1993 року, який ми розглядали вчора, був саме таким “Happy Meal вдома”. Дещо побитий, але все ще в строю, його привабливість загубилася під вагою надто багатьох дрібних проблем та загальної апатії до моделі в цілому. Ціна в 5000 доларів також не йшла йому на користь, про що свідчить 67% програшу в категорії “Ні” (No Dice), якого зазнав Cavalier.

Не хочу бити лежачого, але той факт, що ми можемо безпосередньо порівняти вчорашній Cavalier із сьогоднішнім BMW 330Ci 2004 року — обидва є чотиримісними, шестициліндровими, кабріолетами з механічною коробкою передач і не надто відмінними цінниками — справді кидає тінь на Chevy.

Справедливості заради, BMW має більший пробіг (152 тис. проти 89 тис.) і коштує на 38% дорожче. Однак на його користь говорять такі фактори: він на десятиліття новіший, має потужніший двигун, пропонує ще одну передачу в трансмісії та не має низки дрібних проблем, щоб дратувати власника. Також слід зазначити, що це BMW.

Насправді, це E46, четверта ітерація компанії в надзвичайно популярній 3-й серії та, мабуть, остання, яка не була повністю “банглізована” (стиль Кріса Бенгла) або перевантажена електронікою. Також, як зазначено в оголошенні, це модель 330, а не більш поширений і менш “повний” 325. Це був подарунок нинішньому власнику від їхнього тата, і вони стверджують, що єдина причина продажу автомобіля полягає в тому, що вони просто недостатньо на ньому їздять.

Те, що це 330-та модель, означає, що під капотом стоїть 3,0-літровий варіант рядного шестициліндрового двигуна BMW M54, який видає 225 кінських сил та 214 фунт-футів крутного моменту. Це значне оновлення порівняно з 184 к.с. та 175 фунт-футами крутного моменту, які пропонує 2,5-літрова 325Ci. Додайте до цього шестиступінчасту механічну коробку передач та спортивну підвіску, і автомобіль може компенсувати те, що він кабріолет, і, отже, значно гнучкіший, ніж його закриті побратими.

Безперечно, це старий BMW, а це часто є запрошенням до спустошення гаманця у механіка. Крім того, пробіг автомобіля досить великий, що означає значний знос. На щастя, продавець стверджує, що автомобіль регулярно обслуговувався в місцевому сервісі, і каже, що їхній довірений механік запевняє, що трансмісія “проїде ще 100 000 миль без проблем”. Гадаю, це те, що ви б захотіли отримати письмово. Автомобіль має низку нещодавно замінених деталей, включаючи шланги системи охолодження, стійки та новий складаний дах. Однак немає інформації про те, чи стоїть на ньому оригінальне зчеплення.

👁 6
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності