Bertone Nuccio: останній концепт легенди автоіндустрії
— 26.06.2025Уже цього липня на престижному аукціоні RM Sotheby’s буде представлений останній концепт-кар від легендарного італійського ательє Bertone — Nuccio.
Koenigsegg готує новий гіперкар: ще шаленіший за Jesko?
Шведський виробник знову дивує
Компанія Koenigsegg, яка вже встигла шокувати світ своїм неймовірним гіперкаром Jesko, працює над чимось ще більш вражаючим. Протягом останніх кількох днів бренд почав публікувати тизери загадкової новинки. Фанати та експерти гадають: це або абсолютно нова модель, або вдосконалена версія Jesko.
У будь-якому разі, новий автомобіль точно сколихне світ гіперкарів.
Перші тизери: вуглецевий кузов і нове антикрило
На одному з тизерів компанія супроводжує зображення словами: «досконалість — це рухома мішень». Ми бачимо авто з відкритим кузовом з вуглецевого волокна та помітним повітрозабірником NACA, пофарбованим у білий колір.Фото демонструє арку переднього колеса, а ще один – оновлене двоплощинне заднє антикрило, що може покращити аеродинаміку на треку.
Очікуємо прем’єру вже скоро
Повна презентація новинки очікується менше ніж за 12 годин. Що це буде – трекова версія Jesko чи унікальна модель – поки невідомо. Проте одне очевидно: Koenigsegg знову прагне встановити нові стандарти у світі гіперкарів.
Нове антикрило та зміни в дизайні
Найінформативніше зображення показує автомобіль ззаду. Тут добре видно, що задні арки та дзеркала заднього виду дуже схожі на ті, що має Koenigsegg Jesko. Але є й відмінності.
Заднє антикрило – зовсім інше, ніж у трекової версії Jesko Attack. Воно розташоване нижче та має простішу, пласку форму без характерних вигинів. Проте, як і раніше, кріпиться до моторного відсіку.
Ще одна помітна деталь — великими вертикальними елементами по боках антикрила. Також можна побачити невелике вертикальне стоп-світло, вбудоване у задню частину кузова.
Чутки: Le Mans чи ексклюзив для треку?
Деякі шанувальники вважають, що новинка може стати першим гіперкаром Koenigsegg для перегонів у класі Le Mans Hypercar. Засновник компанії, Крістіан фон Кенігсегг, уже кілька років тому висловлював зацікавленість у цій категорії.
Проте аеродинамічні елементи автомобіля не виглядають достатньо радикальними для справжнього перегоного прототипу. Більш правдоподібною здається версія про трекову модифікацію Jesko, створену в обмеженій кількості для VIP-клієнтів.А можливо, це — єдиний у своєму роді екземпляр, створений на замовлення.
Розкриття вже зовсім скоро
Що б це не було, довго чекати не доведеться. Koenigsegg вже готується представити новинку.