Xiaomi SU7 Ultra встановив новий рекорд швидкості
— 26.06.2025Прототип електрокара Xiaomi SU7 Ultra встановив неймовірний рекорд на легендарній трасі Нюрбургринг Нордшляйфе — 6 хвилин 22 секунди, що швидше за будь-який серійний спорткар.
Volvo EX60 – новий електричний кросовер дебютує у січні 2026 року
Шведський бренд Volvo готується представити нову модель – електричний кросовер EX60, який стане прямим конкурентом для Audi Q6 e-tron, Porsche Macan Electric та нового BMW iX3. Прем’єра запланована на січень 2026 року.
Дизайн і світлові елементи
Volvo показала перше офіційне зображення задньої частини EX60. На відміну від багатьох сучасних електромобілів, тут немає суцільної світлової панелі. Замість цього окремі сегментовані ліхтарі вбудовані у заднє скло, як і на інших моделях Volvo – EX90, EX30 та ES90.
Основні задні ліхтарі розташовані нижче, за виразними та досить різкими задніми крилами. Ліхтарі тонкі, а біля них — невеликий напис Volvo. На кришці багажника великими літерами розміщено назву бренду, а поверхня кузова виглядає гладкою та сучасною.
Характеристики та платформа SPA3
EX60 побудований на новій платформі SPA3, яка є масштабованою та дозволяє створювати авто різних розмірів з однаковою технологією. Ця платформа підвищить ефективність, дальність ходу та розумні функції авто.
Головний продукт-стратег Volvo Ерік Северінсон розповів, що SPA3 може “навчатись і адаптуватись з часом”, отримуючи нові можливості. Це означає, що машина буде оновлюватись і ставати кращою після покупки.
Інноваційна безпека та технології
EX60 стане першою моделлю з новою технологією “багатофункціонального адаптивного ременя безпеки”, а також може отримати різні сучасні сенсори безпеки, хоча точної інформації про LiDAR, як у флагмана EX90, ще немає.
Акумулятор і запас ходу
Volvo EX60 отримає “структурний” акумуляторний блок, який є частиною підлоги авто. Така технологія підвищує щільність енергії, робить машину більш жорсткою та керованою.
Попередня модель EX90 має батарею на 107 кВт·год з запасом ходу до 374 миль (близько 600 км). Очікується, що EX60 буде легшим і компактнішим, а завдяки новій батареї його запас ходу може сягати близько 400 миль (близько 640 км).
Виробництво з мегалитою підлогою
Підлога EX60 буде виготовлена за технологією мегалиття – це коли замість кількох частин підлога робиться одним великим литтєвим елементом з алюмінію.
Вага такої підлоги на 15-20% менша за традиційну, при цьому вона не поступається за міцністю та безпекою. Виробництво підлоги скорочується до 2 хвилин замість години, що пришвидшує збірку автомобіля.
Volvo вже використовує 20% переробленого алюмінію і планує збільшити цей показник, а після експлуатації машина матиме повністю перероблюваний каркас.
Volvo EX60 – це важливий крок бренду у напрямку майбутнього електромобілів з високою технологічністю, безпекою та довгим запасом ходу. Прем’єра відбудеться вже наступного року, і шанувальники очікують на цей новий електрокросовер з нетерпінням.