Старі батареї від електромобілів отримають друге життя
— 30.06.2025Старі батареї від електромобілів не обов’язково йдуть на звалище. Їх можна переробити або використати вдруге .
Lotus Emira залишається лідером продажів у 2024 році
Lotus Emira продовжує бути одним із найуспішніших автомобілів бренду. У 2024 році продано понад 5 000 машин Emira зі 12 000 загальних продажів Lotus. Нещодавно компанія представила версію V6 Turbo SE з оновленою механічною коробкою передач для більшої точності. Також покращено підвіску для кращої їзди та керованості. Крім того, змінили систему охолодження, завдяки чому автомобіль став легшим. Для фанатів є особливі варіанти Racing Line з жовтими смужками та глянцевими чорними колесами.
Lotus думає про електрифікацію чинної моделі Emira
Хоча Lotus відтерміновує плани створення повністю електричного спорткара з середнім розташуванням двигуна, компанія розглядає можливість додати електрифікацію до вже чинної моделі Emira.
“Все можливо, ми могли б додати гібридну систему,
” — розповів генеральний директор Lotus Europe Метт Віндл.
Це буде зовсім інший підхід, ніж у гібридній системі для великих моделей, як Eletre чи Emeya, де стоїть турбований 2.0-літровий двигун і потужні електромотори спереду і ззаду.
Якою буде гібридна версія Emira?
Через обмежений простір у 4,412 мм довжини Emira, електричний мотор, ймовірно, розмістять між двигуном і трансмісією. Це схоже на рішення у Ferrari 296 GTB та McLaren Artura. Такий гібрид допоможе підвищити потужність і збирати енергію для невеликої батареї.
Поки що невідомо, чи отримає гібридний варіант 2.0-літровий турбований двигун від Mercedes-AMG, чи 3.5-літровий V6 від Toyota.
Чому зараз два типи двигунів?
Покупцям Lotus Emira пропонують вибір між двома двигунами — 2.0-літровим чотирициліндровим і 3.5-літровим V6. Обидва мають потужність близько 400 к.с.Метт Віндл каже :
“Ми не хотіли знижувати потужність.Головним фактором при виборі двигуна була коробка передач, а не потужність.”
Так, 2.0-літровий двигун поєднується з восьмиступеневою коробкою з подвійним зчепленням для швидкого перемикання і рекордного розгону до 100 км/год за 4 секунди. А V6 йде з механікою або шестиступеневим автоматом, який працює трохи повільніше.
Lotus Emira залишається спорткаром із вибором для різних смаків і готується до можливого гібридного майбутнього.
Lotus Emira GT4 — гоночна версія з підвищеною потужністю
Lotus Emira доступна й у гоночній версії GT4. Вона має потужніший V6 двигун, послідовну гоночну коробку передач і покращену аеродинаміку. Чи може ця версія стати основою для спрощених дорожніх моделей Emira, подібно до Porsche 718 Cayman GT4? Метт Віндл відповідає, що поки двигуни досягли максимальної потужності — принаймні до появи гібридних версій.
Відкрита версія Emira може з’явитися з часом
Імовірно, з часом Lotus представить відкриту версію Emira. Шасі моделі спроєктовано з достатньою жорсткістю, щоб витримати конструкцію типу spider, як у класичній Elise.
Відкритий спорткар Emira стане популярним у США
Відкрита Emira, швидше за все, добре продаватиметься на важливому для Lotus ринку США. Там складно конкурувати великим електромобілям, таким як Eletre SUV і Emeya, через високі тарифи на китайські імпорти.
Оскільки бренд Volvo, який є “сестринським” для Lotus, має завод у Південній Кароліні, виникають питання, чи зможе Lotus збирати свої великі електрокари саме в США. Але Метт Віндл каже, що поки що таких планів немає.