Старі батареї від електромобілів отримають друге життя
— 30.06.2025Старі батареї від електромобілів не обов’язково йдуть на звалище. Їх можна переробити або використати вдруге .
Hyundai N змінює курс: не лише електромобілі
Підрозділ спортивних моделей Hyundai швидко розвивається, і Європу чекають великі зміни. Електричні плани підрозділу N стають дедалі амбітнішими. Лінійку поповнять виключно електричні моделі, серед яких уже відомий Ioniq 5 N, а незабаром до нього приєднається Ioniq 6 N.
Двигун внутрішнього згоряння ще не списали
Це не означає, що Hyundai повністю відмовиться від двигунів внутрішнього згоряння. Підрозділ N не готовий закрити двері для інших типів силових установок. У Північній Америці Elantra N і далі випускається з бензиновим двигуном. А от у Європі екологічні норми вже змусили зняти з виробництва популярні хот-хетчі i20 N та i30 N. Через це з’явилися припущення, що Hyundai N стане повністю електричним, так само як Kia робить зі своїми спортивними моделями GT.
Електромобілі — це ще не все
В інтерв’ю виданню Autocar віцепрезидент Hyundai N та керівник глобальної маркетингової стратегії Джун Парк спростував ці чутки. За його словами, у ЗМІ та серед фанатів є хибна думка, що Hyundai N робить ставку лише на електромобілі. Парк пояснив:
«Це не так.Ми дійсно готуємо презентацію Ioniq 6 N на Фестивалі швидкості у Гудвуді, але не обмежуємося тільки електричними моделями».
Головне — сміливість та уява
Парк підкреслив, що підрозділ N готовий розглядати різні варіанти. «Звісно, ми продовжуємо працювати над електромобілями, але також вивчаємо інші ідеї. Для N головне — це сміливість та уява».
Таким чином, спортивний підрозділ Hyundai не планує зупинятися лише на одній технології, а готовий дивувати фанатів новими форматами та рішеннями.
Є місце і для гібридів, і для іншого
У Hyundai N думають не лише про електромобілі
Керівник спортивного підрозділу Hyundai N зізнається, що сам є фанатом спорткарів із двигунами внутрішнього згоряння. Він не розповів детально, які саме силові установки можуть з’явитися у майбутніх моделях N. Але зрозуміло, що бренд рухається у напрямку багатоваріантної стратегії концерну Hyundai.
Гібриди, EREV та ще більше варіантів
Hyundai вже підтвердила, що розробляє різні моделі з гібридними системами та технологією EREV (електромобілі з подовженим запасом ходу). Такі машини мають доповнити зростаючий асортимент повністю електричних моделей і зменшити залежність від мережі зарядних станцій.
Не всі ці платформи підходять для спортивних моделей Hyundai N, але напрямок очевидний. Подібну стратегію обрала і преміальна марка Genesis, де новий суббренд Magma планує поєднувати динаміку та різні типи силових установок.
Що чекає далі
Hyundai i30 N, що дебютував у 2017 році, став першим справжнім «гарячим» хетчем і дав старт підрозділу N. Після нього спортивні версії отримали моделі i20, Kona, Veloster, Elantra, а нещодавно — електричний Ioniq 5.
Тепер до прем’єри готується Ioniq 6 N. Його покажуть на Фестивалі швидкості у Гудвуді. Ця модель покаже, яким може бути наступний повністю електричний спорткар Hyundai N.
Мрія фанатів — Vision N 74
Ще одна цікава новинка, яку можуть випустити найближчими роками, — серійна версія концепта Vision N 74. Це має бути ексклюзивна модель з невеликим тиражем. Концепт мав гібридну силову установку на водні потужністю 670 к.с., але поки невідомо, чи отримає таку ж технологію дорожня версія.
Спортивний підрозділ Hyundai продовжує експерименти з різними технологіями, щоб і надалі дивувати своїх шанувальників.