У США показали передсерійну версію суперкара HF-11 від Oilstainlab
Дуже яскравий і дуже швидкий
Каліфорнійська компанія Oilstainlab (OSL) представила майже готову версію свого нового суперкара HF-11. Авто пофарбоване в помітний колір «Negroni Orange». За словами розробників, ця версія вже на 99% відповідає фінальній моделі, яка скоро з’явиться у продажу.

Габарити HF-11 схожі з Ferrari 296 GTB: він трохи коротший та ширший.
Два варіанти: бензиновий та електричний
Покупці зможуть обрати між двома версіями HF-11: з бензиновим двигуном або з електроприводом.
Бензинова версія отримає центрально розташований опозитний шестициліндровий двигун об’ємом 4.6 або 5.0 літра. Потужність «молодшої» версії складатиме 600 к.с., а «старша» версія розвиватиме аж 1 200 к.с. Двигун здатний обертатись до 12 000 об/хв. Коробки передач дві на вибір: шестиступенева механічна або семиступенева послідовна, плюс диференціал підвищеного тертя.
Електричний HF-11 теж вражає: він матиме батарею на 80 кВт·год, потужність 800 к.с. і теж оснащуватиметься шестиступеневою механікою.
Обидві версії – задньопривідні. Розгін до 60 миль на годину (близько 100 км/год) планують за три секунди.

Легка конструкція та потужні гальма
Мета розробників – зробити авто максимально легким. Електроверсія має важити не більше 953 кг, бензинова – близько 900 кг.
У конструкції використано карбоновий монокок, який виробляє компанія Crawford Composites з Північної Кароліни. Вона має досвід створення кузовів для машин «24 години Ле-Мана», IndyCar та інших перегонових серій.
Підвіска – гоночного типу: поперечні важелі та штовхачі з амортизаторами Öhlins. Гальмівна система потужна: спереду шести поршневі супорти з дисками 394 мм, ззаду – чотири поршневі з дисками 390 мм.
Дизайн у стилі перегонів
Дизайнери залишили силову установку відкритою, а кузов зробили обтічним та аеродинамічним. На кузові можна побачити сплітери, дифузори та інші деталі, що підсилюють притискну силу. За словами OSL, при швидкості 150 миль на годину (близько 240 км/год) HF-11 створює 589 кг притискної сили.
Мінімалізм у салоні
Усередині – мінімалістичний салон з гоночним настроєм. Двері відкриваються в стилі «Ле-Ман». Є п’ять аналогових приладів, цифровий дисплей, камера заднього огляду та дзеркало заднього виду з екраном. Багато карбону, а салон можна налаштувати під свої побажання.

Коли чекати?
HF-11 виглядає як справжній трековий суперкар, але з правом на існування на дорогах загального користування. Компанія обіцяє, що остаточна версія з’явиться вже зовсім скоро. Ціна поки не оголошена, але можна здогадатися, що вона буде ексклюзивною – як і сам автомобіль.