Kia EV5 виходить на європейський ринок
— 09.07.2025Kia EV5 — новий електрокросовер середнього класу з великим запасом ходу, сучасними технологіями та комфортним салоном.
Mazda 6e вже в Європі: стильний електроседан із неочікуваною ціною
Найстильніший седан Mazda
Шість місяців після дебюту в Європі новий електричний седан Mazda 6e нарешті з’явився в автосалонах. Mazda завжди вміла створювати стильні авто, але цього разу, здається, підняла планку ще вище. 6e вже називають найпривабливішим седаном бренду. Щоправда, платформа цієї моделі запозичена – під кузовом ховаються технології китайського ринку.
Ціна, що вражає
Раніше ми розповідали про китайський аналог цієї моделі – EZ-6. У Китаї ціна на повністю електричну версію стартує від 159 800 юанів і сягає 181 800 юанів. У перерахунку це близько 20 700 – 23 600 євро або 22 500 – 25 500 доларів залежно від комплектації. Для китайського ринку – це справжня знахідка.
А от для європейців ціна значно вища. У Європі Mazda 6e доступна тільки як повністю електричний седан. Гібридна версія з додатковим генератором, яка є в Китаї, тут не продається. У Німеччині базова версія Takumi коштує від 44 900 євро (близько 49 000 доларів). Версія Takumi Plus з панорамним дахом, дерев’яними вставками в салоні та частковою оббивкою зі шкіри Nappa обійдеться вже в 46 900 євро (приблизно 51 200 доларів).
Навіть з урахуванням різниці в комплектації та податках, європейська ціна більш ніж удвічі вища за китайську – у 2,17 раза. Це показує, наскільки вигіднішою є вартість EZ-6 на китайському ринку.
Як виглядає на фоні конкурентів
Для порівняння: Tesla Model 3 у Німеччині коштує від 39 990 євро (приблизно 43 600 доларів) за версію з заднім приводом. Версія Long Range AWD обійдеться в 49 990 євро (близько 54 500 доларів), а топова Performance – у 58 490 євро (близько 63 800 доларів). Електричне купе BMW i4 eDrive40 стартує з позначки 60 600 євро (приблизно 66 100 доларів).
Mazda 6e виглядає дуже стильно та сучасно, але її ціна в Європі явно змусить багатьох задуматися, чи варто переплачувати за дизайн і бренд.
Mazda 6e з’явилася в Європі: два варіанти батарей і різна швидкість зарядки
Нова Mazda 6e вже надходить до дилерів у Європі. Цей електромобіль доступний у двох версіях з різними батареями та запасом ходу.
Два варіанти батарей і запас ходу
Базова версія Mazda 6e оснащена акумулятором на 68,8 кВт·год. Вона може проїхати без підзарядки до 479 кілометрів (приблизно 279 миль). Цей електромобіль має один електродвигун на задній осі, який розвиває потужність 255 кінських сил і крутний момент 320 ньютон-метрів.
Для водіїв, які часто їздять на великі відстані, є версія з більшою батареєю на 80 кВт·год. Вона забезпечує збільшений запас ходу — до 552 кілометрів (343 милі).
Потужність і динаміка
Цікаво, що версія з більшою батареєю має трохи меншу потужність — 242 кінські сили при тому ж крутному моменті 320 Нм. Обидві версії розганяються від 0 до 100 км/год менш ніж за 8 секунд. Максимальна швидкість у них однакова — 175 км/год.
Заряджання: швидкість має значення
Для власників електромобілів швидкість зарядки дуже важлива. Базова версія підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 200 кВт. Це дозволяє зарядити батарею з 10% до 80% лише за 22 хвилини.
Версія з батареєю на 80 кВт·год заряджається значно повільніше — максимальна потужність обмежена 95 кВт. Через це зарядка від 10% до 80% займає близько 45 хвилин, тобто майже вдвічі довше.
Відсутність версії з розширювачем ходу
У Європі не буде доступна версія Mazda EZ-6 з розширювачем запасу ходу, яка продається в Китаї. Вона має додатковий бензиновий двигун об’ємом 1,5 літра, потужністю 215 кінських сил, що підзаряджає батарею.
Чистий та комфортний салон Mazda 6e
Окрім технічних характеристик, привабливість Mazda 6e не обмежується лише зовнішнім виглядом. Усередині автомобіля також все зроблено зі смаком. Хоча інтер’єр може здатися дещо мінімалістичним для деяких, кермо виглядає стильно, а плаваюча центральна консоль має преміальний дизайн. Великий сенсорний екран мультимедіа додає сучасності.
Салон оснащений цифровою панеллю приладів, бездротовою зарядкою для смартфонів, атмосферним підсвічуванням, а також поєднанням шкіри та м’якої алькантари в обшивці сидінь.
Звісно, багато електромобілів пропонують більше функцій у деяких аспектах. Але, якщо відверто, вибір часто залежить не лише від логіки, а й від емоцій. Якщо стильний дизайн Mazda 6e не переконає достатню кількість покупців, які зазвичай не виїжджають за межі асфальтованих доріг, обрати саме її замість кросовера — то, можливо, цей тип кузова дійсно може відійти в історію.