
Kia змінює політику: авто дорожчі, але ціни не ростуть
— 30.07.2025 / 9:07- Kia планує скоротити стимули, заощадивши до 435 мільйонів доларів протягом наступних 12 місяців.
- Моделі, вироблені в США, матимуть пріоритет, тоді як корейський експорт буде переорієнтовано на інші ринки.
- Компанія має на меті збільшити частку на ринку США з 5,1% до понад 6%.
Kia змінює стратегію через торгові тарифи та скорочує імпорт з Кореї
Світові автомобільні бренди пристосовуються до змін у торгівельній політиці, і США відчувають ці наслідки особливо гостро. Компанія Kia також коригує свою роботу, щоб пом’якшити вплив тарифів, введених за часів адміністрації Трампа.
Kia зменшує імпорт автомобілів з Південної Кореї до США та робить акцент на моделях, які виробляються безпосередньо в США.
Виробництво в США – пріоритет для внутрішнього ринку
На заводі Kia у штаті Джорджія більшість автомобілів тепер продаватимуть саме в США. Менше машин експортуватимуть до інших країн. Тим часом корейські автомобілі переорієнтують на ринки інших країн, зокрема Канади.
Скорочення знижок замість підвищення цін
Хоча Kia не планує найближчим часом підіймати рекомендовані роздрібні ціни на авто в США, компанія скорочує стимули для покупців. Це означає зменшення знижок і вигідного фінансування. Такий крок фактично зробить автомобілі дорожчими для споживачів.
Завдяки цьому Kia зможе заощадити близько 600 мільярдів вон, або приблизно 435 мільйонів доларів, за наступні 12 місяців. Для покупців це буде майже як підвищення цін.
Проблеми на друге півріччя
Фінансовий директор Kia Кім Сон-джун зазначив, що друга половина року може бути складнішою. Компанія стикається з посиленням конкуренції, особливо в Європі, а також із закінченням федеральних податкових пільг на електромобілі в США.
За перші шість місяців року Kia вже зафіксувала падіння операційного прибутку на 24% у порівнянні з минулим роком.
Ці кроки демонструють, як компанія адаптується до нових умов ринку і намагається зберегти свою конкурентоспроможність на важливому для себе американському ринку.
Цілі зростання в складних умовах ринку
Попри дещо песимістичний прогноз щодо бізнес-середовища у другій половині 2025 року, Kia має амбіції збільшити свою частку ринку в США до кінця року. Компанія сподівається підняти місцеві продажі на 7–8 відсотків у другому півріччі, збільшивши свою частку ринку з 5,1% до понад 6%.
На цьому зростанні суттєво вплинуть моделі K4 та Carnival, які очікують стати ключовими драйверами попиту, повідомляє Reuters.
«Ми віримо, що зможемо використати складні умови як хорошу можливість для підвищення нашої частки ринку та продажів, і це є силою Kia», — заявив Сінг-джун.