Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Stellantis готує новий план — зміни вже почались

Stellantis: складний початок 2025 року, але є надія на відновлення

Продажі падають, але є позитивні зрушення
Нещодавно новий генеральний директор Stellantis Антоніо Філоза під час звітної розмови щодо продажів за перше півріччя 2025 року визнав:

«2025 рік виявився складним, але ми вже бачимо поступове покращення. Якщо порівнювати першу половину 2025 року з другою половиною 2024-го, помітно, що ми рухаємось вперед».

Втрати мільярдні
Попри ці слова, цифри свідчать про інше: за перші шість місяців 2025 року консолідовані доходи компанії впали на 12,6%, що означає річні втрати у 2,3 мільярда євро. Ці результати гірші, ніж за аналогічний період 2024 року. Але є нюанс — вони кращі, ніж у другому півріччі 2024-го. Це і стало приводом для обережного оптимізму.

Ставка на нові моделі та легендарні двигуни
Stellantis розраховує на повільне, але стабільне відновлення. Усе завдяки запуску нових автомобільних моделей. Окрім того, на ринку США компанія планує повернути легендарні бензинові V8-двигуни, які мають велику популярність у шанувальників класики.

Що далі?
Попри фінансові труднощі, у Stellantis вірять у майбутнє. Компанія продовжує інвестувати у модельний ряд та прислуховується до побажань водіїв у різних країнах.
2025 рік розпочався невдало, але перші ознаки поліпшення дають надію, що гірше вже позаду.

У Європі — малі автомобілі досі в моді

Нові моделі на старті
На європейському ринку Stellantis не стоїть на місці. Компанія щойно представила три нові моделі:

  • Citroen C3 Aircross,
  • Fiat Grande Panda,
  • Opel Frontera.

Це два кросовери та невеликий хетчбек — саме такі автомобілі найбільш популярні серед європейських водіїв.

Єдина платформа — менше витрат
Усі три моделі побудовані на спільній платформі під назвою Smart Car. Це дозволяє значно зменшити витрати на виробництво, а отже, зробити авто доступнішими для покупців.

Ставка на простоту і практичність
Stellantis добре розуміє потреби європейських споживачів. Тут цінують економічність, компактність та доступну ціну — і нові моделі якраз відповідають цим критеріям.

Європейський напрям залишається важливою частиною стратегії компанії, і саме малі авто можуть допомогти їй втримати позиції на тлі глобальних труднощів.

Fiat Grande Panda Hybrid

 

Citroen C3 Aircross

Малий сегмент — серце європейського авторинку

Тенденції продажів підтверджують популярність компактних авто
Нові моделі від Stellantis з’явились у найпопулярнішому сегменті європейського ринку. Це підтверджують і рейтинги продажів за перше півріччя 2025 року.
На першому місці — Dacia Sandero, далі — Renault Clio та Peugeot 208. Це три малі автомобілі, які очолили список найпопулярніших.
Четверту позицію посів компактний кросовер Volkswagen T-Roc.

Stellantis іде в ногу з ринком
Нові моделі Stellantis повністю відповідають цим тенденціям. Вони пропонують різноманітні варіанти двигунів — електричні, гібридні та класичні бензинові. Це дає змогу задовольнити потреби різних покупців.

Успішне оновлення лінійки
Оновлені Citroen C4 / C4X та Opel Mokka також суттєво посилили позиції компанії. У порівнянні з другою половиною 2024 року, частка ринку Stellantis зросла на 127 пунктів — і це прямий результат вдалого оновлення та орієнтації на реальні потреби європейців.

Citroen C5 Aircross

2026 Jeep Compass

Що ще готує Stellantis: нові моделі та повернення “старої школи”

Очікувані новинки на платформі STLA Medium
У модельному ряду Stellantis ще не з’явилися кілька важливих новинок, але їхній вихід заплановано вже скоро. Йдеться про:

  • оновлений Jeep Compass,
  • Citroen C5 Aircross,
  • електричний фастбек DS N°8.

Усі три моделі базуються на сучасній платформі STLA Medium.
DS N°8 створений виключно як електромобіль і, швидше за все, орієнтований на вузьку аудиторію.
А от два компактні кросовери змагатимуться в дуже конкурентному сегменті. Проте з огляду на зростання цього ринку, Stellantis має реальні шанси на успіх.

США: бензинове “величчя” повертається

Електрифікація — не для всіх
На відміну від Європи, де попит на електромобілі зростає, американський ринок досі віддає перевагу бензиновим двигунам.
Після відходу Карлоса Тавареса з посади гендиректора, американський підрозділ Stellantis оголосив гучне повернення: легендарний бензиновий V8 Hemi об’ємом 5,7 літра знову з’явиться під капотом пікапів Ram у 2025 році. Виглядає, гасло “чим більше — тим краще” залишається актуальним у США.

Новий Dodge Charger — без батареї
Ще одна гучна прем’єра — Dodge Charger Sixpack. Цей автомобіль відмовляється від електротяги на користь бензинового турбодвигуна 3.0 з шістьма циліндрами.
Компанія сподівається, що бензинова версія покращить продажі, адже електричний варіант не виправдав очікувань.

Stellantis іде двома шляхами:

  • В Європі — акцент на доступні малі авто та електрифікацію.
  • У США — повернення до потужних бензинових моторів, які ще мають велику аудиторію шанувальників.

Цей гнучкий підхід може допомогти компанії пережити кризовий період і поступово вийти на стабільне зростання.

Jeep Cherokee

Dodge Charger

Stellantis готується до великого повернення: нові моделі, нова платформа і нове бачення

Jeep Cherokee повертається — інакшим, але сильним
У другій половині 2025 року на ринок повернеться оновлений Jeep Cherokee, через два роки після зняття попереднього покоління з виробництва.
Новинка буде побудована на платформі STLA Large, отримає гібридну силову установку, а в майбутньому можлива й повністю електрична версія.
Завдяки великій архітектурі, модель зможе використовувати потужніші двигуни, зокрема рядний шестициліндровий мотор, як у нового Dodge Charger.

Alfa Romeo Stelvio покаже напрям
Варто звернути увагу і на нове покоління Alfa Romeo Stelvio, яке також базується на платформі STLA Large. Саме ця модель може дати уявлення про дизайн, оснащення та технічні можливості майбутнього Cherokee.

Філоза: «Ми виправимо те, що не працює»

Новий генеральний директор Stellantis, Антоніо Філоза, впевнено налаштований на зміни. Під час продажного дзвінка він заявив:

«Перші тижні на посаді підтвердили мою впевненість: ми виправимо те, що не працює, і використаємо те, що вже добре функціонує. І почнемо з головного — енергії, ідей та сили нашої команди, а також чудових нових продуктів, які ми готуємо до запуску».

Нова стратегія — у 2026 році
Хоча про оновлений бізнес-план Stellantis Філоза лише коротко згадав, офіційно його представлять на початку 2026 року, під час Capital Markets Day у Європі.

Це означає, що компанія ще формує свою нову стратегію, а доля деяких очікуваних моделей залишається невизначеною.
Йдеться, зокрема, про нові покоління Alfa Romeo Stelvio (2025) та Giulia (2026) — дати їх виходу поки що під питанням.

Погляд у майбутнє
Stellantis переживає непрості часи, але не зупиняється. Нові платформи, повернення популярних моделей, баланс між електромобілями та потужними бензиновими авто — усе це частина складного, але перспективного шляху вперед.
Яким буде остаточний вектор розвитку — дізнаємось у 2026 році.

👁 7
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності