Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Пікап із розеткою: як працює Pro Power Onboard

  • Новий Ford Ranger PHEV оснащений зручною функцією під назвою Pro Power Onboard.
  • Ця технологія використовує акумулятор місткістю 11,8 кВт-год як генератор для живлення електроприладів.
  • Покупцям у Європі доступні два варіанти на вибір: базовий із потужністю 2,3 кВт або потужніший — 6,9 кВт.

Ford Ranger PHEV: нова функція Pro Power Onboard — електрика для роботи та відпочинку просто з пікапа

Акумулятор — не лише для руху
Компанія Ford представила нову практичну функцію для гібридного пікапа Ranger PHEV — Pro Power Onboard. Вона дозволяє використовувати акумулятор авто як джерело живлення для електроінструментів, техніки та інших пристроїв, навіть коли ви далеко від електромережі.

Ідея з F-150 Lightning — тепер і для Ranger
Функція вже знайома власникам електричного пікапа F-150 Lightning, який популярний у США. Тепер вона з’явилась і у меншому Ranger. Хоча сам F-150 Lightning офіційно не продається в Європі, водії в таких країнах, як Австралія, Нова Зеландія та низка європейських ринків, вже можуть замовити Ranger з цією корисною опцією.

Потужний і зручний гібрид
Ranger PHEV має гібридну установку на базі 2,3-літрового бензинового двигуна та електродвигуна. Загальна потужність становить 277 к.с.
Акумулятор на 11,8 кВт-год дозволяє проїхати до 42 км без використання бензину. Це небагато у порівнянні з деякими іншими гібридами, але для щоденного використання або роботи в місті — більш ніж достатньо.

Pro Power Onboard: електрика скрізь, де треба
Особливість моделі — двостороння зарядка. Це рідкість серед гібридів. Саме вона й дозволяє живити інші пристрої.
Покупець може вибрати один із двох варіантів потужності при замовленні авто:

  • 2,3 кВт — базова версія, вартує €1 350 (приблизно $1 560)
  • 6,9 кВт — для більш потужної техніки, вартує €2 000 (приблизно $2 310). Вона включає одну розетку 10А (2,3 кВт) у салоні та дві розетки 15А (по 3,45 кВт) у кузові

Практичність для бізнесу та відпочинку
Це ідеальне рішення для майстрів, будівельників або просто активних людей, які виїжджають на природу.
Pro Power Onboard дозволяє підключати інструменти, заряджати електроприлади або навіть організувати імпровізовану електростанцію просто на місці роботи.

Переваги для водіїв у Європі
Окрім зручності, гібридна версія має і фінансові переваги — менші податки завдяки низькому рівню викидів CO₂.

Таким чином, Ranger PHEV з функцією Pro Power Onboard — це не просто транспорт, а справжній помічник на кожен день.

Просто, зручно, завжди готовий до роботи: як працює Pro Power Onboard

Легке керування — без зайвих зусиль
Функція Pro Power Onboard не вмикається автоматично. За замовчуванням працює лише звичайна розетка в салоні з обмеженою потужністю 400 Вт. Щоб активувати повноцінну роботу системи, достатньо натиснути кнопку «Генератор».

Після активації водій може через екран мультимедійної системи SYNC 4 обрати, які саме розетки — в кузові чи салоні — вмикати. Це зручно, швидко та інтуїтивно зрозуміло.

Авто подбає про заряд
Якщо заряд акумулятора опуститься до критичного рівня, система сама запустить бензиновий мотор 2,3 л, щоб забезпечити безперервну подачу електроенергії. Вам не потрібно хвилюватися, що інструменти перестануть працювати в найважливіший момент.

Американські водії — без Pro Power?
Хоча така система могла б зацікавити й покупців Ranger у США, наразі гібридна версія цієї моделі там не представлена. Також функція Pro Power Onboard недоступна для меншого пікапа Ford Maverick, навіть у гібридному виконанні.

Ford поки що не анонсував, чи з’явиться ця можливість у майбутньому для американського ринку. Але європейські водії вже можуть оцінити всі переваги технології, яка перетворює пікап на повноцінну мобільну електростанцію.

👁 7
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності