Оновлений 911 Cup готується до нових гонок
— 08.08.2025 / 17:10Porsche оновлює популярний гоночний автомобіль 911 Cup: що варто знати
Понад 5000 проданих машин – справжній рекорд
З 1990 року компанія Porsche продала понад 5381 екземпляр гоночних автомобілів 911 GT3 Cup та пов’язаних з ними моделей. Серед них — 1130 машин версії 992.1, яку представили у 2021 році. Цей автомобіль є одним із найпопулярніших гоночних авто у світі.
Наступне покоління вже на підході
Наступного року дебютує оновлена версія — Porsche 911 Cup покоління 992.2. Це офіційна назва нової моделі, яка продовжить успішну історію своїх попередників. Важливо розуміти, що 911 Cup — це не автомобіль для класу GT3, попри назву. Це окрема гоночна серія.
Що з GT3 і GT3 RS?
GT3 та GT3 RS залишаються дорожніми авто. Для перегонів класу GT3 компанія Porsche має окрему модель — 911 GT3 R. Саме вона відповідає вимогам гоночного класу GT3. В той самий час модель 911 Cup призначена для змагань у власному кубку Porsche Carrera Cup.
Схожа ситуація і з Cayman
Аналогічна плутанина існує і з моделлю 718 Cayman. У продажу є варіанти GT4 та GT4 RS, які призначені для доріг загального користування. Але для перегонів у класі GT4 компанія пропонує спеціальну модель — 718 Cayman GT4 RS Clubsport.
Porsche чітко розділяє свої дорожні та гоночні автомобілі, навіть якщо назви можуть бути подібними. Нове покоління 911 Cup має всі шанси продовжити домінування на трасах і зміцнити статус Porsche як одного з лідерів у світі автоспорту.

Оновлення Porsche 911 Cup: новий дизайн і покращені технічні характеристики
Новий зовнішній вигляд і аеродинаміка
Оновлений Porsche 911 Cup отримав новий кузов, який відповідає змінам у дизайні останньої версії 911 GT3. Зміни включають трисекційний передній спліттер і відсутність денних ходових вогнів. Модульний спліттер полегшує ремонт після пошкоджень і робить його дешевшим, а вогні прибрали, щоб вони не пошкоджували радіатор під час невеликих зіткнень — це часта ситуація в автоспорті.
Також оновили аеродинаміку: додали нові вентиляційні отвори на передніх крилах, змінили піддон під кузовом і встановили спеціальні лопаті під передніми арками коліс.
Двигун і технічні нововведення
Двигун із 4,0-літровим опозитним шістьма циліндрами отримав незначне збільшення потужності — з 510 до 512 кінських сил. Окрім цього, у моторі з’явилося більше деталей від дорожньої версії 911 GT3.
Серед інших новинок — нове кермо, чотири дискові металеве зчеплення та збільшений кут повороту керма. Porsche повідомляє, що новий 911 Cup став швидшим на трасі, але точних даних про покращення часу кола поки не надає.
Виробництво та плани на змагання
Виробляти оновлений 911 Cup будуть на заводі в Цуффенхаузені, де також збирають дорожні 911. Новий гоночний автомобіль планують використовувати в серії Porsche Supercup, що підтримує Формулу-1, а також у серіях Carrera Cup в Північній Америці, Азії та Німеччині з 2026 року. Пізніше машину введуть і в інші чемпіонати.














