Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Porsche готує електричний Cayenne

  • Електричний Porsche Cayenne запропонує більше потужності, ніж версія Turbo E-Hybrid.
  • Менш обтічний дизайн візуально відрізняє електрокар від його бензинового побратима.
  • Інтер’єр із чотирма екранами знаменує відхід від традиційно лаконічних салонів Porsche.

Електричний Porsche Cayenne: новий преміальний SUV вже на підході

Вже наступного року покупці, які шукають розкішний позашляховик із престижним логотипом і сучасними технологіями, отримають новий варіант для вибору — повністю електричну версію Porsche Cayenne.

Нове покоління легенди

Електричний Cayenne стане наступним кроком після презентації Porsche Macan Electric. Він отримає власний дизайн, повністю електричну силову установку та відчутне збільшення потужності. При цьому модель продаватиметься разом із версіями з двигуном внутрішнього згоряння.

Поки що мова йде про прототип, але саме він дає чітке уявлення про те, що чекає на майбутніх власників.

Дизайн у стилі електрокарів

Як і Macan Electric, новий Cayenne відмовиться від плавних ліній бензинових версій. Дизайн стане більш вертикальним та мускулистим.

Передня частина отримає оптику, схожу на ту, що встановлена у Macan Electric. У кожному блоці фар розміщено чотири тонкі горизонтальні світлодіодні елементи денного світла, які також виконують функцію покажчиків повороту.

Що далі

Офіційний дебют електричного Porsche Cayenne очікується вже у 2025 році. Авто обіцяє поєднати динаміку та комфорт, за які цінують марку, з безшумною і потужною електричною силовою установкою.

Деталі екстер’єру: що приховує камуфляж

Більша частина передньої частини прототипу закрита нестандартними елементами, але вже можна розгледіти форму нижніх решіток, центральне розташування основного радарного блока та загальні обриси бампера.
Нижні решітки будуть подібні до тих, що встановлені на Porsche 911 покоління 992.2. Вони зможуть відкриватися або закриватися залежно від потреби — для охолодження чи покращення аеродинаміки.

Задня частина у фірмовому стилі

Дизайн задньої частини електричного Porsche Cayenne теж нагадує знайомі риси. Як і у меншого електричного «родича», тут будуть вузькі світлодіодні задні ліхтарі, які, ймовірно, з’єднає світлова смуга.
Деякі пластикові елементи бампера та дифузора зараз виглядають дещо простувато, але до моменту офіційної прем’єри їх обіцяють доопрацювати та зробити більш витонченими.

Електричний Porsche Cayenne: що відомо з перших фото та чуток

Салон і технології

  • Перші шпигунські знімки показують новий інтер’єр.
  • У кросовера буде повністю цифрова вигнута панель приладів.
  • По центру — широкий екран мультимедіа.
  • Для пасажира — окремий дисплей.
  • Кліматом керуватимуть через окремий сенсорний екран.

Такий підхід робить авто більш підключеним і технологічним. Не всім фанатам класичного Porsche це сподобається, але це курс бренду на цифровізацію.

Серйозна електрична динаміка

Офіційних характеристик ще немає. Але попередні оцінки виглядають так:

  • Базова версія — близько 400 к.с.
  • S-версія — майже 600 к.с.
  • Turbo-версії — понад 1 000 к.с.

Найшвидша модифікація може розганятися до 60 миль/год (0–96 км/год) понад дві секунди. Максимальну швидкість, імовірно, обмежать до 250 км/год (155 миль/год) — так Porsche часто робить зі своїми електромобілями.

Запас ходу

Компанія нібито цілиться у 350–400 миль на одному заряді залежно від версії. Це приблизно 560–640 км. Такий показник дозволить Cayenne EV конкурувати з іншими швидкими електричними SUV і запропонує дальність, на яку розраховують покупці преміумклас.

Електричний Cayenne готується стати дуже швидким, дуже цифровим і з достойним запасом ходу. Більше подробиць очікуємо після офіційного дебюту.

👁 3
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності