Adam S — компактний хетчбек із спортивним характером(огляд+фото)
— 17.08.2025Компактний хетчбек Adam S дарує драйв у місті та на трасі, залишаючись доступним на вторинному ринку.
Gordon Murray представив ексклюзивний GMSV Le Mans GTR
Лише 24 екземпляри та всі вже продані
Легендарний інженер Гордон Мюррей взяв за основу свої культові моделі T.50 та T.50S і створив нову, дорожню версію у стилі довгохвостих гоночних машин. Так з’явився GMSV Le Mans GTR – перший проєкт нового підрозділу Gordon Murray Special Vehicles, який працює над ультраексклюзивними авто. Випустять лише 24 машини – по одній за кожну годину перегонів у Ле-Мані. І так, усі вони вже мають власників.
Основа – від T.50, але з новим характером
Новинка поєднує технічні рішення T.50 та трекової T.50S. Це тримісний суперкар із 6-ступеневою “механікою” та атмосферним 4,0-літровим V12 на 654 к.с., що розкручується до 12 100 об/хв.
Дизайн натхнений не лише легендарним McLaren F1 GTR Longtail 1997 року, який переміг у своєму класі на Ле-Мані, а й класичними Porsche 917 та Alfa Romeo Tipo 33/3.
Довгий хвіст та чиста аеродинаміка
Мюррей пояснює:
“Довгохвості гоночні авто поєднують аеродинамічну ефективність і гармонійні пропорції. Я завжди захоплювався цим балансом техніки та дизайну”.
Кузов має плавні, органічні лінії, але з більш виразними аероелементами. Є даховий повітрозабірник, вертикальні передні фари та великий карбоновий спойлер. Вентилятор, як у T.50, не потрібен – подовжена задня частина забезпечує стабільність і притискну силу.
Мінімалізм усередині
Салон поки що не показали в реальності, але рендери обіцяють ще більш мінімалістичний і “водійський” інтер’єр, ніж у T.50, з новими приладами та перемикачами.
Ціна – “багато мільйонів”
Вартість не розголошують, але очевидно, що йдеться про багатомільйонний цінник. Кожен з 24 власників зможе замовити унікальне оздоблення – як у відомих довгохвостих болідів, або в абсолютно індивідуальному стилі.