Gunther Werks створила рідкісний 911 F-26(фото)
— 18.08.2025Gunther Werks представила новий рідкісний рестомод F-26 на базі Porsche 911.
Gunther Werks представила новий Project F-26
На Monterey Car Week компанія Gunther Werks представила не лише унікальний GWX, але й новий проєкт F-26. Цей автомобіль базується на Porsche 911 і може стати одним із найекстравагантніших рестомодів на планеті. На відміну від GWX, F-26 буде трохи більш поширеним, але все одно залишатиметься рідкісним — планується випуск лише 26 одиниць.
Дизайн надихнувся легендарними моделями Porsche
У створенні F-26 Gunther Werks надихалася культовими моделями Slantnose, включно з 936 Slantnose та 911 Slantnose. Автомобіль спроєктований так, щоб нагадувати аеродинамічну форму винищувача. Тому він виглядає максимально відмінно від класичного Singer 911. Для тих, хто хоче отримати класичний зовнішній вигляд 911 із сучасними характеристиками гіперкара, F-26 може стати ідеальним варіантом.
Потужність та технічні характеристики
Серцем F-26 став 4,0-літровий твин-турбо повітряного охолодження flat-six двигун, розроблений разом із Rothsport Racing. Він видає неймовірні 1000 кінських сил та 750 фунт-футів крутного моменту (1 017 Нм). Двигун оснащений спеціальним плоским вентилятором з гоночних автомобілів, який забезпечує удвічі краще охолодження, ніж стандартний вертикальний вентилятор. Також у конструкції передбачені карбоновий повітряний короб, модернізований інтеркулер та клапани скидання тиску в системі впуску.
Легка вага та сучасні матеріали
Кузов майже повністю виготовлений із карбону, а загальна вага автомобіля становить лише 2 700 фунтів (приблизно 1 225 кг). Це робить F-26 легким, швидким та дуже динамічним на дорозі.
Трансмісія та шини
Двигун F-26 працює виключно з шестиступеневою механічною коробкою передач та диференціалом з обмеженим ковзанням, що передає потужність на задні колеса. Щоб ефективно передати всю силу на дорогу, автомобіль отримав величезні шини Continental ExtremeContact Force розміром 295/30 спереду та 335/30 ззаду.
Підвіска та динаміка
Для підвищення керованості Gunther Werks встановила нову передню підвіску з подвійними важелями, адаптивні амортизатори JRZ, сучасну систему контролю тяги та збільшила колісну базу на 30 мм.
Зовнішній вигляд
F-26 отримав унікальну передню частину кузова з оригінальними фарами та поворотниками, а також решітку, схожу на нинішній Porsche 911 GT3. Колісні арки розширили для великих шин, а на задній частині встановлено індивідуальну світлодіодну панель, величезне антикрило та спеціальний дифузор. Більшість деталей виготовлено з карбону, завдяки чому вага автомобіля становить лише 1 224 кг (2 700 фунтів).
Інтер’єр
Інтер’єр автомобіля повністю індивідуальний. Кабіна оснащена карбоновою панеллю приладів, шкіряною обшивкою та вставками з алькантари на стелі.