LFG – машина без меж на Monterey Car Week
— 19.08.2025LFG – новий багі, який поєднує класичний Manx та шалений позашляховий драйв.
Нові UTV отримують сенсорні екрани
Серед нових моделей UTV, які нещодавно були представлені, є спільна особливість. Незалежно від того, чи це високопродуктивний Kawasaki з наддувом і 250 кінськими силами, чи новий утилітарний Can-Am Defender 2026 року, усі вони отримують знайому функцію — сенсорні екрани.
UTV стають схожими на автомобілі
Може здатися, що це дрібниця, але насправді це показує значний тренд у світі позашляхової техніки. Багато експертів вже давно кажуть, що side-by-side машини стають справжніми автомобілями.
Polaris став піонером у цьому, представивши свою систему інформаційно-розважальної системи RideCommand. Сьогодні деякі моделі RZR навіть оснащені підігрівом і вентиляцією сидінь.
Інші виробники наздоганяють
Інші компанії також намагаються не відставати, додаючи автомобільні функції до своїх UTV. Новий Can-Am Defender є ще одним підтвердженням того, що галузь рухається у бік комфорту і технологій, які раніше були доступні лише в автомобілях.
Can-Am Defender отримав більше, ніж сенсорний екран
У нового Can-Am є багато цікавого, крім сенсорного екрана. Його двигун Rotax об’ємом 999 см³ тепер видає 95 кінських сил, тоді як попередня версія мала лише 82 к.с. Підвіска стала міцнішою завдяки на 50% більшим переднім важелям, а гальма також збільшені — передні диски 262 мм та гідравлічні двопоршневі супорти 32 мм.
Автомобільні функції у позашляховику
Новий Defender отримав так звану «атоміфікацію». Сенсорний екран діагоналлю 10,25 дюйма дозволяє керувати Bluetooth-стереосистемою, GPS, камерою заднього виду та налаштовувати прилади. На кермі є кнопки для регулювання гучності радіо та голосового управління системою.
Моделі Defender Limited і Lone Star отримали покращену систему обігріву та кондиціонування, яка тепер працює ще ефективніше. Кабіна стала просторішою — на 8% більше місця для ніг порівняно з конкурентами, а в XMR версії можна розмістити п’ятьох пасажирів.
UTV для роботи та відпочинку
Навіть утилітарні UTV стали стильними, бо деякі покупці цього хочуть. Хтось може запитати, навіщо купувати UTV замість пікапа, але люди, які реально виходять із салону з ключами, хочуть машину, яка не поступається їхньому F-150 або Super Duty. Якщо можна отримати комфортну поїздку для огляду худоби чи прогулянки по трасах, вони оберуть таку техніку. Виробники це розуміють і намагаються задовольнити попит, щоб отримати частку ринку.
Тренд не зупиниться
Це не означає, що все погано. Ніхто не змушує купувати новий Defender Max Limited HD11 за $37,799. Але тренд «атоміфікації» навряд чи зупиниться. Не дивуйтеся, якщо колись на Can-Am або Polaris з’являться Apple CarPlay або масажні сидіння.