Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Magma: новий суббренд Genesis

Genesis Magma: перший крок у світ гарячих машин
GV60 Magma — вже наприкінці року

Genesis готує до старту свій спортивний суббренд Magma. Першою на ринок вийде електрична GV60 Magma, яка з’явиться у продажу в Кореї вже наприкінці цього року. Вперше ми побачили її в дії минулого літа на Фестивалі швидкості в Ґудвуді. А офіційні фото обіцяють показати вже у листопаді.

Справжній заряд емоцій

GV60 Magma отримає близько 600 к.с. і систему векторизації крутного моменту. Це означає, що електрокросовер зможе бути як «прилиплим до дороги», так і влаштовувати шоу з пробуксовуванням на вимогу водія. Техніку позичили у «зарядженого» Hyundai Ioniq 5 N, але Genesis обіцяє, що відчуття за кермом будуть іншими — більш преміальними й витонченими.

Magma не тільки про електро

Хоча акцент робиться на електрокарах, Magma показала й концепти бензинових моделей. Наприклад, спортивну версію великого кросовера GV80 і «заряджений» седан G80 для Близького Сходу. Отже, у майбутньому підрозділ не обмежиться лише батарейками.

Що далі?

Надалі розробку Magma візьме на себе технічний центр Hyundai Motor Europe поблизу Франкфурта. Саме там працює відомий інженер Тайрон Джонсон — людина, яка відповідала за легендарний Ford Focus RS та випробування Ioniq 5 N. Він обіцяє, що з 2027 року ми побачимо Magma «нової генерації» з  глибокими змінами, ніж у GV60.

А ще Genesis працює над новою платформою для електрокарів, яка буде легшою, економнішою й навіть адаптованою під майбутні технології. Зокрема, йдеться про EREV — систему, де бензиновий двигун працює генератором для підзарядки батареї під час руху. Це дозволить долати значно більші відстані без класичних «зупинок на зарядку».

Magma vs Hyundai N

У Genesis пояснюють: якщо Hyundai N — це «кути й драйв на треку», то Magma — це потужність і розкіш. Автомобілі будуть здатні виїхати на трасу, але їхня головна місія — дарувати емоції від швидкості в поєднанні з комфортом преміумклас.

«Важливо мати достатньо потужності, але не обов’язково бути найсильнішим у класі, — каже Джонсон. — Ми зосереджені на вазі, адже важкий акумулятор не завжди означає кращу дальність. А ще тепер усе вирішує софт: програмне забезпечення може кардинально змінити характер авто».

Чому це важливо?

Magma — це шанс для Genesis заявити про себе як про серйозного гравця серед спортивних і люксових брендів. У Hyundai вже є «гарячі» N, але тепер настав час створити щось більш витончене та емоційне.

І якщо все піде за планом, уже за кілька років ми побачимо повноцінну лінійку Magma, від кросоверів до гіперкарів. До речі, компанія вже тестує гібридний V8 гіперкар для Ле-Мана — і це звучить як заявка на гучне майбутнє.

👁 6
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності