DeZir: мистецтво і драйв у одному авто (фото)
— 20.08.2025Едді Кліо показує концепт DeZir через об’єктив, де кожна деталь вражає.
Genesis Magma: перший крок у світ гарячих машин
GV60 Magma — вже наприкінці року
Genesis готує до старту свій спортивний суббренд Magma. Першою на ринок вийде електрична GV60 Magma, яка з’явиться у продажу в Кореї вже наприкінці цього року. Вперше ми побачили її в дії минулого літа на Фестивалі швидкості в Ґудвуді. А офіційні фото обіцяють показати вже у листопаді.
Справжній заряд емоцій
GV60 Magma отримає близько 600 к.с. і систему векторизації крутного моменту. Це означає, що електрокросовер зможе бути як «прилиплим до дороги», так і влаштовувати шоу з пробуксовуванням на вимогу водія. Техніку позичили у «зарядженого» Hyundai Ioniq 5 N, але Genesis обіцяє, що відчуття за кермом будуть іншими — більш преміальними й витонченими.
Magma не тільки про електро
Хоча акцент робиться на електрокарах, Magma показала й концепти бензинових моделей. Наприклад, спортивну версію великого кросовера GV80 і «заряджений» седан G80 для Близького Сходу. Отже, у майбутньому підрозділ не обмежиться лише батарейками.
Що далі?
Надалі розробку Magma візьме на себе технічний центр Hyundai Motor Europe поблизу Франкфурта. Саме там працює відомий інженер Тайрон Джонсон — людина, яка відповідала за легендарний Ford Focus RS та випробування Ioniq 5 N. Він обіцяє, що з 2027 року ми побачимо Magma «нової генерації» з глибокими змінами, ніж у GV60.
А ще Genesis працює над новою платформою для електрокарів, яка буде легшою, економнішою й навіть адаптованою під майбутні технології. Зокрема, йдеться про EREV — систему, де бензиновий двигун працює генератором для підзарядки батареї під час руху. Це дозволить долати значно більші відстані без класичних «зупинок на зарядку».
Magma vs Hyundai N
У Genesis пояснюють: якщо Hyundai N — це «кути й драйв на треку», то Magma — це потужність і розкіш. Автомобілі будуть здатні виїхати на трасу, але їхня головна місія — дарувати емоції від швидкості в поєднанні з комфортом преміумклас.
«Важливо мати достатньо потужності, але не обов’язково бути найсильнішим у класі, — каже Джонсон. — Ми зосереджені на вазі, адже важкий акумулятор не завжди означає кращу дальність. А ще тепер усе вирішує софт: програмне забезпечення може кардинально змінити характер авто».
Чому це важливо?
Magma — це шанс для Genesis заявити про себе як про серйозного гравця серед спортивних і люксових брендів. У Hyundai вже є «гарячі» N, але тепер настав час створити щось більш витончене та емоційне.
І якщо все піде за планом, уже за кілька років ми побачимо повноцінну лінійку Magma, від кросоверів до гіперкарів. До речі, компанія вже тестує гібридний V8 гіперкар для Ле-Мана — і це звучить як заявка на гучне майбутнє.