Новий електричний Cayenne: перші враження
— 26.08.2025Флагманський електричний SUV від Porsche демонструє плавність, швидкість і сучасні технології.
Hyundai представить новий електрокар Ioniq 3
Прем’єра в Мюнхені
У вересні на автосалоні в Мюнхені Hyundai покаже майже готову концепцію нового компактного електромобіля Ioniq 3. Він стане проміжною моделлю між невеликим Inster та більшою Kona EV. Назву обрали не випадково – авто базується на сучасній електроплатформі та отримає багато цифрових технологій. Серійне виробництво стартує вже на початку наступного року.
Технічні характеристики
Ioniq 3 матиме передній привід. Покупцям запропонують батареї на 58,3 кВт-год або 81,4 кВт-год. Запас ходу за WLTP становитиме приблизно 260 або 365 миль (420–590 км). Розгін до 100 км/год буде меншим за 8 секунд.
Електросистема працює на 400 В – це дешевше, ніж у старших моделей Ioniq 5, 6 та 9, хоча заряджання буде трохи повільнішим. Новинка має спільну платформу з Kia EV3.
Цифрові можливості
Модель стане «цифрова орієнтована». Система підтримуватиме Apple CarPlay Ultra, а також власний інтерфейс із широкими можливостями налаштування. Для водіїв передбачено й нові синтезовані звукові ефекти.
Hyundai робить ставку на так звані «програмно-визначені автомобілі». Це означає, що власники зможуть купувати та завантажувати додаткові опції навіть після покупки машини, а також оновлювати програмне забезпечення протягом усього терміну експлуатації. Такі можливості будуть корисними та для майбутніх власників уживаних авто.
Виробництво в Європі
Щоб зменшити витрати на транспортування та мита, Ioniq 3 вироблятимуть у Туреччині. У 2024 році більшість автомобілів Hyundai, проданих у Європі, вже випускалися на заводах у Чехії та Туреччині. З новим електрокаром ця традиція продовжиться.
Плани компанії
Європейський керівник Hyundai Ксав’є Мартіне наголошує, що бренд прагне мати однакову частку продажів у всіх типах силових установок – бензинових, гібридних та електричних.
За його словами, частка електромобілів продовжує зростати, хоча й повільніше, ніж очікували. Але є важлива тенденція: після переходу на електрокар люди вже не повертаються до авто з ДВЗ.
Конкуренція на ринку
Сьогодні Ioniq входить у трійку найвідоміших електромобільних брендів у Європі, поступаючись лише Tesla. Моделі Ioniq 5, 6 та 9 значно підняли престиж Hyundai, а середня ціна продажів у Великій Британії за останні п’ять років зросла майже в півтора раза.
Тепер виробник хоче зміцнити позиції у доступнішому сегменті. Завдяки Inster та новому Ioniq 3 компанія планує закрити практично весь діапазон електрокарів.
Майбутнє
Hyundai не відмовляється від бензинових і гібридних моделей, але паралельно розширює електричну лінійку. У планах – навіть електрокари з подовженим запасом ходу, де акумулятор підзаряджатиме невеликий бензиновий генератор.