Ford Tourneo Custom: фургон із ціною мінівена (огляд)
— 25.08.2025Новий Tourneo Custom поєднує просторий салон, сучасні двигуни та зручність для водія.
Volkswagen Touareg R50: найбільший «надлишок» від Фердинанда П’єха
Якщо говорити про автомобілі, створені за принципом «зроби це, або тебе звільнять», то Volkswagen Group під керівництвом Фердинанда П’єха знала, як вражати. Тут можна згадати 987-сильний Bugatti Veyron, який розганяється до 253 миль на годину, надекономічний VW XL1 з витратою всього 3,7 л/100 км або спробу перевершити Mercedes S-Class у вигляді VW Phaeton, яка, чесно кажучи, не мала комерційного успіху. Але серед усіх цих «надмірностей» є й Touareg… з турбодизельним V10.
Величезний дизель для звичайного кросовера
На відміну від Audi, яка мала дизельний спортивний напрямок, Volkswagen не займався «дизельними перегонами». Але хтось у відділі планування вирішив, що ринок потребує потужний дизельний флагман. Так з’явився турбодизельний V10 для Touareg.
Цей мотор видавав 308 к.с. та 553 Нм крутного моменту — рекордні показники для дизеля того часу. Але вага кросовера сягала понад 2,6 тонни. У 2007 році VW випустив оновлену версію Touareg R50 з потужністю 345 к.с. і 627 Нм. Це найпотужніший та найкрутніший V10 для звичайних доріг.
Чи варто купувати такий автомобіль?
У Великій Британії наразі зареєстровано лише 41 такий автомобіль. Власники кажуть, що він «їсть» близько 9-11 л дизеля на 100 км і може буксирувати величезні вантажі. VW навіть демонстрував можливості R50 на практиці: автомобіль тягнув Boeing 747.
Але є й мінуси: мотор величезний, тому ремонт часто доводиться робити прямо в моторному відсіку, що нагадує спробу зібрати ліжко в телефонній будці.
Легенда супер-SUV
Хоч володіння таким авто — недешева справа, Touareg R50 заслужено отримав статус «сучасного супер-SUV». Це автомобіль, який показав амбіції VW під керівництвом П’єха. Він став частиною історії, коли виробники просто не рахувалися з бізнес-кейсом, а прагнули вражати інженерними можливостями.
Технічні характеристики VW Touareg R50 (2008)
VW Touareg R50 — це доказ того, що колись виробники могли створювати автомобілі не оглядаючись на економіку, просто щоб показати, на що здатна інженерія.