Ford виходить у масовий сегмент із новим SUV
— 11.09.2025Після завершення Focus та Fiesta Ford готує доступний кросовер із бензином, гібридом і електрикою для широкого кола покупців.
Audi RS6 e-tron — мрія, яка так і не зійде з конвеєра
Концепт, що будив фантазію
Пам’ятаєте Audi A6 e-tron Concept 2022 року? Гігантські колеса, агресивний дифузор, широченна фальш радіаторна решітка — вигляд справжнього електричного «звіря». Здавалося, ось він, прототип майбутнього RS6 на батарейках. Але… забудьте.
RS6 e-tron — офіційно скасований
Інсайдери Audi визнали: проєкт RS6 e-tron згорнуто. Верхівкою електричної лінійки A6 залишиться лише S6 e-tron. А це, між іншим, 543 «конячки», повний привід quattro та розгін до сотні за 3,9 секунди. Цілком непогано, правда?
Чому ж не RS6 на батарейках?
Не тому, що не змогли. Audi вже має RS e-tron GT Performance із шаленою віддачею у 923 к.с. і розгоном 0–100 км/год за 2,5 секунди. Проблема в іншому: продажі. Просто немає достатнього попиту серед фанатів RS6 на електричний суперуніверсал із потужністю рівня Tesla Plaid чи Lucid Air Sapphire.
Епоха «електрифікуй усе» лишилася у минулому. Сьогодні ринок обережніший.
RS6 живий. Але інший
І це добра новина! RS6 не зникає. Бо нині існують два різні A6.
A6 e-tron — спорт бек і авант на електричній платформі. Красиві, обтічні, але надто «правильні».
Класичний A6 — седан і універсал із бензиновими, дизельними та гібридними моторами. І саме він стане базою для наступного RS6.
Чим здивує наступний RS6?
Тестові прототипи вже помічені. Очікуйте традиційні розширені арки, овальні вихлопи і ту саму нахабність, за яку ми любимо RS-моделі.
І найцікавіше: є велика ймовірність, що RS6 залишиться з V8! У той час як наступний RS4 (чи, скоріше, RS5 — бо в Audi зі значками повний хаос) отримає V6 із гібридним підсиленням, флагманська «шістка» повинна зберегти восьмициліндровий характер.
А якщо Audi вирішить зазирнути у скарбничку VW Group, то там знайдеться «Ultra Hybrid» із Bentley Continental GT, Porsche Panamera Turbo S і навіть Lamborghini Urus SE. Уявіть: 780 к.с. у сімейному універсалі!
Хто кого переграє?
Так, вага буде під 2,5 тонни. Але це не страшно: BMW M5 Touring також грає у цій лізі. І якщо порівняти, електричний RS6 e-tron вийшов би ще важчим.
Отже, попереду нас чекає класичний RS6 — брутальний, гучний, емоційний. І він точно не збирається здавати позиції.