Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Китайський GAC готує заводи в Європі (фото)

  • Китайський автовиробник GAC прагне зробити Європу одним зі своїх найбільших експортних ринків.
  • Компанія привезла на Мюнхенську виставку два електромобілі з серії GAC Aion.
  • GAC планує збільшити продажі з 3 000 цього року до понад 50 000 одиниць до 2027 року.

Китайський автогігант GAC виходить у Європу: електрокари, що кидають виклик місцевим брендам
Новий гравець на європейських дорогах

Китайські автовиробники більше не заходять у Європу «тихим кроком». Вони наступають повномасштабно, відбираючи клієнтів у традиційних брендів. Свіжий приклад — компанія GAC, яка поставила перед собою амбітну мету: продавати понад 50 тисяч авто на рік у Європі вже до 2027-го.

Прем’єра в Мюнхені

На мотор-шоу в Мюнхені GAC вивела на подіум одразу два електромобілі:

  • GAC Aion UT — компактний хетчбек, створений для міста;
  • GAC Aion V — середньорозмірний SUV для сімей і подорожей.

У європейську лінійку також увійде повністю електричний кросовер Aion Y та преміальний купе-SUV Hyptec HT. Кожна модель поки що виключно на батареї, але невдовзі з’явиться і плагін-гібрид.

Доступна ціна й винятковий запас ходу

Один із головних козирів — ціна. Наприклад, GAC Aion UT стартує від $9,600 і може проїхати до 420 км на одному заряді. Це удар по конкурентах, адже подібних пропозицій у такому сегменті в Європі майже немає.

Європа як стратегічний ринок

Президент GAC International Вей Хайган на виставці відверто заявив: Європа — це стратегічний напрямок для компанії. Тут бачать перспективу, тут хочуть завоювати серця водіїв.

Швидке зростання

У 2025 році GAC планує продати близько 3 тисяч авто в Європі. Уже у 2026-му — 15 тисяч, а у 2027-му — понад 50 тисяч. Це 17-кратне зростання лише за два роки! І хоча до китайських масштабів ще далеко (лише у 2024-му GAC реалізувала понад 2 мільйони машин у світі), амбіції компанії на європейському ринку вражають.

Чому це важливо для європейців?

Бо GAC грає на почуттях покупця: доступна ціна, сучасний дизайн, великий запас ходу та відчуття «нової ери» електромобілів. Європейські водії отримують не просто ще одну машину, а виклик звичним брендам.

GAC Aion UT

 

GAC планує виробництво авто в Європі: китайський автогігант готує новий хід
Вихід на місцевий рівень

Щоб знизити вплив мит на китайські авто, компанія GAC розглядає можливість запуску виробництва машин безпосередньо в Європі. Президент GAC International Вей Хайган наголосив: компанія сподівається на прогрес у торгових переговорах між Китаєм та ЄС, але вже зараз готується локалізувати виробництво.

«Ми сподіваємося, що китайський уряд і Євросоюз зможуть домовитися й знизити тарифи. У майбутньому ми хочемо пришвидшити локалізацію виробництва. Щоб збудувати заводи в Європі та краще задовольняти потреби європейських клієнтів», — сказав Хайган.

Китайські бренди тиснуть на ринок

Рішення GAC не випадкове. Дані Jato Dynamics показують: частка китайських виробників в Європі подвоїлася лише за першу половину 2025 року — до 5,1% ринку. Це 347 135 проданих авто.

Лідер — BYD, що вже продав 70,500 машин. Швидко зростають також Jaecoo, Omoda, Leapmotor, Xpeng та інші бренди, які активно відбирають покупців у європейських гравців.

Що це означає для Європи?

Китайці приходять не тимчасово — вони готуються пустити коріння прямо на європейському ґрунті. Це означає нижчі ціни, більше моделей і ще жорсткішу конкуренцію для місцевих автовиробників. А для покупця — нові можливості обирати сучасні та доступні електромобілі.

GAC Aion V

👁 3
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності