Ultima з мотором від легенди(відео)
— 16.09.2025Кіт-кар «Едвард» повернувся — із шаленою атмосферною «дванадцяткою» від McLaren F1.
GMC Yukon: великий, потужний і… преміальний водночас
Що це за звір?
GMC Yukon – це трохи «розкішний брат» Chevrolet Tahoe і «не зовсім Escalade, але майже». Якщо вам потрібен великий трирядний SUV, який поєднує комфорт і практичність – він точно для вас.
Так, ми знаємо: від цієї «перестановки шильдиків» голова йде обертом. Але якщо побачити цей огляд тричі з різними назвами – теж здивуєтесь. І це ще без згадки про подовжену версію XL.
Yukon – це великий трирядний SUV від GMC, який прагне поєднати брутальність і преміумклас. Він обіцяє якість Escalade, але без надмірної формальності – можете не боятися, що він забрудниться. Є три комплектації, вибір між заднім або повним приводом (деякі топові версії тільки 4WD) і два V8-двигуни. Для любителів «стейку з додатковим стейком» пропонується 5.3-літровий 335-сильний або 6.2-літровий 420-сильний мотор. А якщо хочеться більше тяги та економії – є 3.0-літровий турбодизель.
Простіше кажучи, Yukon – це «м’ясо і картопля»: великий автомобіль, великий двигун і трохи «грязюки» для характеру. А от підвіска та інші дрібниці роблять його їзду набагато приємнішою.
Як він їде?
За кермом Yukon відчувається як ковток свіжого повітря порівняно з іншими трирядними SUV, що намагаються «втиснути все та одразу», але не дуже виходить. Класична формула: великий V8, незалежна підвіска та адаптивна пневмопідвіска – і навіть трирядний «шаттл» не здається важким.
Так, бензину він жере чимало, але ж коли мова про такі машини – хто рахував літри?
Усередині – як у преміумклас
Салон Yukon виглядає так, ніби ви отримали кожну витрачену гривню. Відчуття преміумклас посилюють сидіння executive у другому ряду, мультимедійні екрани для пасажирів, величезний 16.8-дюймовий сенсорний дисплей і 11-дюймовий цифровий щиток водія. Хромованих елементів – скільки душа забажає.
Простору всередині вдосталь: за всіма рядами – 25,5 куба. футів багажу, максимум – 122,8 куба. футів. А якщо треба тягнути вантаж – Yukon може буксирувати до 8 400 фунтів (приблизно 3 800 кг).
А що за XL?
Так, є версія з подовженою колісною базою – XL. Вона додає 15 дюймів простору, що помітно в багажнику (тепер 41,5 куба. футів) і для пасажирів третього ряду. Більше простору – більше комфорту, більше задоволення від їзди, і, звісно, більше грошей на покупку.
Вердикт
«Старий добрий підхід до великих SUV – і він працює».
Що бачите, те й отримуєте – і це дуже приємно. Просторий, потужний, комфортний і здатний пристосуватися під будь-які потреби. AT4-версія з поліпшеною прохідністю не зможе серйозно скласти конкуренцію Ford Expedition Tremor, але трохи «покопатися» в оффроуді все ж можна.
Головні конкуренти – Tahoe та Escalade: Yukon дорожчий за перший, але менш пафосний за другий. У підсумку, комфорт, простір і потужні мотори роблять його відмінним вибором. Єдиний мінус – доведеться частіше заправляти бак.