
Майбутній e-tron маскується під Volkswagen
— 17.09.2025 / 10:10- Початковий електромобіль Audi був помічений під час тестувань.
- Мул створений на базі ID.3 GTX і виглядає доволі непомітно.
- Виробництво розпочнеться наступного року, і він може базуватися на платформі MEB+.
Audi готує «малюка» e-tron: доступний електрокар, який може стати хітом
Маленький, але гучний дебют
Мюнхенський автосалон цього року був гарячим на прем’єри. Так, концепт Audi Concept C зірвав овації, але за лаштунками заховався інший герой — новий доступний електрокар Audi, який уже наступного року стане на конвеєр в Інгольштадті. Він буде меншим, дешевшим і молодшим братом Q4 e-tron.
Перші шпигунські кадри
Такі авто завжди інтригують найбільше. Офіційно компанія майже нічого не розкрила, але пильні фотографи вже «спіймали» тестовий мул. І він виявився побудованим на базі Volkswagen ID.3 GTX.
Що видно? Зовні — мінімум змін. Знайомі обриси, без зайвого пафосу. Але є деталі: спортивні диски й ретельно замаскований салон. Інженери явно намагаються приховати щось цікаве.
A3 e-tron чи A2 e-tron?
Ще більше інтриги додають слова генерального директора Audi Ґернота Дельнера. Він назвав новинку «електромобілем у класі А3». Тобто дуже схоже на те, що це буде A3 e-tron. Хоча в кулуарах обговорюють і варіант назви A2 e-tron.
Одне зрозуміло точно: це буде Audi для тих, хто хоче стати електричним, але не переплачувати за великі кросовери.
Нова платформа — нові можливості
Майбутній «малюк» отримає платформу MEB+, яку вже встигли назвати наступним етапом еволюції електромобільної архітектури концерну Volkswagen.
Вона дозволить мати два варіанти батарей і чотири рівні потужності. І якщо брати до уваги цифри з Volkswagen ID. Polo, то можна очікувати версії від 208 до 223 к.с. Це серйозні показники для компактного авто.
Компактний, але не тісний
Ще одна інтрига — розміри. Якщо орієнтуватися на нинішній A3 Sportback (довжина понад 4,3 м), то Audi може зробити новинку відчутно більшою, ніж ID. Polo (4,05 м) чи ID. Cross (4,16 м).
Тобто це буде компактний автомобіль, але з комфортним салоном і простором для сім’ї. І це дуже важливо, бо саме за таким форматом зараз женеться міський покупець: маленький ззовні, зручний усередині.
Коли побачимо справжнє обличчя?
Поки що ми бачимо лише зашифрований тестовий прототип. Але серійне виробництво має стартувати вже наступного року. А це означає, що найближчими місяцями на дорогах Європи з’являться повноцінні прототипи без маскування.
І ось тоді Audi покаже, на що здатен її новий «малюк».
Чому це важливо: Audi готує свій найменший і найбільш доступний електромобіль. Це може стати ідеальною пропозицією для тих, хто давно мріє пересісти на електрику, але хоче залишитися з преміумом. І, видається, новинка має всі шанси стати справжнім хітом у Європі.