Overfinch будує найдорожчий Range Rover(фото)
— 04.10.2025До свого 50-річного ювілею Overfinch створює ексклюзивний Range Rover, який стане найдорожчим у світі.
NHTSA відкладає нові стандарти безпеки: п’ятизіркові рейтинги чекатимуть до 2027 року
Американські дороги мали стати безпечнішими, але процес отримав чергову перешкоду. Хоча головна мета Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) — зменшити кількість смертей на дорогах, нові правила для п’ятизіркових рейтингів доведеться відкласти після тиску автомобільних компаній.
Сумна статистика та нові правила
Минулий рік був трагічним: майже 40 тисяч людей загинули на дорогах США. Нові стандарти мали запрацювати з моделей 2026 року і включати сучасні системи безпеки:
Також планувалося оновлення стандартів для автоматичного екстреного гальмування. Все це мало підняти безпеку на абсолютно новий рівень.
Автовиробники проти
Але виробники сказали «стоп». Альянс автомобільних інновацій, що об’єднує BMW, Ford, GM, Honda, Hyundai, VW, Kia, JLR, Mitsubishi, Mazda та інші, заявив, що терміни надто стислі. За їхніми словами, компанії просто не встигли б встановити нові системи на машини та все одно отримати п’ять зірок за рейтингом безпеки.
Новий термін — 2027 рік
Минулого тижня NHTSA офіційно оголосила: нові правила стартують лише з моделей 2027 року. Це рішення стало результатом тиску одних із найбільших автогігантів світу.
Для водіїв це сумна новина. Мрія про безпечніші дороги відкладена, а страхи за власну безпеку залишаються. З іншого боку, автолюбителі можуть зітхнути трохи легше: виробники отримали час підготуватися і забезпечити більш плавний вихід нових технологій на ринок.
Часу вистачало, але критика не вщухає
Відкладення нових стандартів викликало хвилю критики. Адже автовиробники навряд чи могли бути здивовані. Ще у березні 2022 року NHTSA публічно анонсувала ці зміни, і навіть тоді багато моделей вже відповідали або перевищували запропоновані стандарти. Тож аргумент про «недостатній час на підготовку» виглядає не надто переконливо.
Тиск на Білий дім
Reuters повідомляє, що Альянс автомобільних інновацій навіть звертався до тодішнього президента Дональда Трампа з проханням переглянути правила. Ці норми вимагатимуть, щоб майже всі легкові та вантажні автомобілі до 2029 року мали сучасні системи автоматичного екстреного гальмування. Остаточне затвердження цих правил відбулося ще у квітні 2024 року.