Авто новини в Україні – autonews.net.ua

NHTSA відкладає нові стандарти безпеки до 2027 року

  • NHTSA відкладає вимоги до ключових систем безпеки для п’ятизіркових рейтингів до 2027 року.
  • Системи допомоги при утриманні смуги руху та контролю сліпих зон мали стати обов’язковими для моделей 2026 року.
  • Альянс автомобільних інновацій домігся перенесення термінів.

NHTSA відкладає нові стандарти безпеки: п’ятизіркові рейтинги чекатимуть до 2027 року

Американські дороги мали стати безпечнішими, але процес отримав чергову перешкоду. Хоча головна мета Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) — зменшити кількість смертей на дорогах, нові правила для п’ятизіркових рейтингів доведеться відкласти після тиску автомобільних компаній.

Сумна статистика та нові правила

Минулий рік був трагічним: майже 40 тисяч людей загинули на дорогах США. Нові стандарти мали запрацювати з моделей 2026 року і включати сучасні системи безпеки:

  • контроль сліпих зон та втручання у разі небезпеки;
  • допомогу при утриманні смуги руху;
  • автоматичне гальмування для пішоходів.

Також планувалося оновлення стандартів для автоматичного екстреного гальмування. Все це мало підняти безпеку на абсолютно новий рівень.

Автовиробники проти

Але виробники сказали «стоп». Альянс автомобільних інновацій, що об’єднує BMW, Ford, GM, Honda, Hyundai, VW, Kia, JLR, Mitsubishi, Mazda та інші, заявив, що терміни надто стислі. За їхніми словами, компанії просто не встигли б встановити нові системи на машини та все одно отримати п’ять зірок за рейтингом безпеки.

Новий термін — 2027 рік

Минулого тижня NHTSA офіційно оголосила: нові правила стартують лише з моделей 2027 року. Це рішення стало результатом тиску одних із найбільших автогігантів світу.

Для водіїв це сумна новина. Мрія про безпечніші дороги відкладена, а страхи за власну безпеку залишаються. З іншого боку, автолюбителі можуть зітхнути трохи легше: виробники отримали час підготуватися і забезпечити більш плавний вихід нових технологій на ринок.

Часу вистачало, але критика не вщухає

Відкладення нових стандартів викликало хвилю критики. Адже автовиробники навряд чи могли бути здивовані. Ще у березні 2022 року NHTSA публічно анонсувала ці зміни, і навіть тоді багато моделей вже відповідали або перевищували запропоновані стандарти. Тож аргумент про «недостатній час на підготовку» виглядає не надто переконливо.

Тиск на Білий дім

Reuters повідомляє, що Альянс автомобільних інновацій навіть звертався до тодішнього президента Дональда Трампа з проханням переглянути правила. Ці норми вимагатимуть, щоб майже всі легкові та вантажні автомобілі до 2029 року мали сучасні системи автоматичного екстреного гальмування. Остаточне затвердження цих правил відбулося ще у квітні 2024 року.

👁 24

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності