Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Toyota Land Cruiser для бізнесу (огляд+фото)

Toyota Land Cruiser у версії вантажівки: дорогий, але такий крутий!

Білий, міцний, непохитний… Так, це новий Toyota Land Cruiser, вже улюбленець фанатів TG. Але тут він без задніх сидінь, перетворений на справжній вантажний автомобіль. І виглядає приголомшливо!

Ціна — не для всіх, але для бізнесу більш терпимо

Звичайний Land Cruiser на сім місць стартує з 77 845 фунтів, що лякає навіть найзапекліших фанатів. Версія-ван зменшує ціну на 26 тисяч, стартуючи від 51 729 фунтів при покупці для бізнесу. Так, все одно дорого, але це вже більш доступний Land Cruiser у вантажній версії.

Що змінили в авто?

Найперше — прибрали два ряди задніх сидінь. Потім встановили повноцінну металеву перегородку з сіткою та закрили задні вікна сталевими панелями. Хоч сам Land Cruiser збирають у Японії, усі перетворення у вантажну версію роблять у Великій Британії, на заводі Toyota у Дербіширі — тому авто не лише міцне, а й повністю «британське» в обробці.

Місця для вантажу — море!

Тепер у вас 5-дверна версія з 2000 літрами об’єму багажника та вантажність 810 кг. До того ж тягове навантаження до 3500 кг. Справжній роботяга, який не боїться бездоріжжя.

Чи варто брати замість Ford Transit?

Звісно, Ford Transit Courier перевозить більше вантажу за об’ємом і дешевший, але виглядає нудно, а Land Cruiser має свою ретро-мускулисту харизму. Якщо вам потрібно «щось стильне та впевнене на дорозі», але при цьому час від часу ви виїжджаєте на бездоріжжя, Land Cruiser ідеально підійде.

Порівняння з конкурентами

Аналогічні варіанти:

  • Ineos Grenadier Commercial — від 52 000 фунтів
  • Land Rover Defender 110 Hard Top — від 63 000 фунтів до VAT

Усі три машини мають схожий об’єм вантажного простору. Тому вибір залежатиме від того, який дизайн та відчуття від керма вам більше подобаються.

Враження від керування

Land Cruiser набагато зручніший у керуванні, ніж Ineos. Немає складних кнопок, «морських» перемикачів — просто сідаєш, включаєш D і їдеш.

Двигун — 2.8-літровий турбодизель, 202 к.с., крутний момент 368 lb ft з 1600 об/хв. Розгін до 100 км/год за 12 секунд. Так, не надто тихо, дизель чутно, але це додає характеру.

Як їде?

Руль чіткий, керованість швидка та передбачувана. Підвіска м’яка для рамного позашляховика, і хоч це не спортивний GR Yaris, але їде цікаво.

Салон простий і практичний: є шкіра та сенсорні екрани, але нічого зайвого. Навіть пластикові заглушки на місці кнопок задніх вікон виглядають доречно — бо це комерційний автомобіль, без «нісенітниць».

Економія пального

За WLTP: 26,6 mpg та 278 г/км CO₂. У майбутньому з’явиться м’який гібрид, який ще трохи підніме ефективність.

Для порівняння: Defender Hard Top швидший до 100 км/год, витрачає менше пального, але дорожчий. Для бізнесу — це має значення.

Toyota Land Cruiser у вантажній версії — це міць, стиль і практичність одночасно. Можете сміливо залишити Vivaro чи Sprinter у гаражі — тут все по-іншому. Після GR86, GR Yaris та Prius, Toyota знову підтверджує: вона знає, як робити машини, що подобаються всім.

👁 38
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності