BMW скорочує лінійку: три моделі зникнуть назавжди
— 04.10.2025BMW залишає позаду три моделі, щоб зосередитися на Neue Klasse.
Новий Porsche Cayenne Electric: бездротова магія і заряд за 16 хвилин
Минулого разу ми вже мали можливість познайомитися з прототипом електричного Cayenne. Це була гучна прем’єра, що залишила посмак очікування. І ось — нова зустріч у Німеччині. Цього разу проїхали всього… 10 футів. Але й цього вистачило, щоб зрозуміти: майбутнє заряджання змінюється назавжди.
Зарядка на швидкості світла
Cayenne Electric обіцяє приголомшливу швидкість підзарядки: від 10 до 80% батареї (108 кВт-год) можна «залити» менш ніж за 16 хвилин! Це завдяки рекордній потужності у 400 кВт.
Та реальність простіша — 75% власників заряджатимуть машину вдома, використовуючи стандартні 11 кВт.
Без кабелів: магія індукції
На автосалоні в Мюнхені Porsche показала бездротову зарядну станцію. І ми спробували її в Лейпцигу.
Зверху — компактний модуль у машині, який з’єднаний з батареєю та системою охолодження. Знизу — важка, міцна платформа, якій байдуже навіть на сніг чи лід. Вона гріється до 50°C, аби танути обмерзанням. А ще — система настільки «розумна», що призупинить процес, якщо під авто залізе ваш кіт.
Ефективність? До 90%. Навіть коли машина піднята в режимі офроуду, втрати мінімальні.
Відеогра замість паркування
Щоб почати заряджати, достатньо під’їхати до платформи. На екрані з’являються зелені кола — потрібно просто «зіграти» у гру з точним наведенням. Допускається похибка у кілька сантиметрів. Це значно легше, ніж морочитися з кабелем у темряві чи дощ.
Скільки коштує комфорт
Європейська ціна — близько 8200 євро. Сам «пад» коштує 5860, решта — це монтаж та обладнання в авто. Для США система з’явиться пізніше.
Що відомо про сам Cayenne Electric
Турбоемоції попереду
Головна інтрига: топверсія Turbo. Тут обіцяють 986 к.с. і 1500 Нм крутного моменту. Це — вже не просто сімейний SUV, а ракета на колесах.
Фінал
Справжній дебют Cayenne Electric очікується вже цього року. Але навіть кілька хвилин знайомства з індукційною зарядкою дають зрозуміти — Porsche знову хоче переписати правила гри.