Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Porsche Cayenne Electric – підкорює швидкістю зарядки (фото)

Новий Porsche Cayenne Electric: бездротова магія і заряд за 16 хвилин

Минулого разу ми вже мали можливість познайомитися з прототипом електричного Cayenne. Це була гучна прем’єра, що залишила посмак очікування. І ось — нова зустріч у Німеччині. Цього разу проїхали всього… 10 футів. Але й цього вистачило, щоб зрозуміти: майбутнє заряджання змінюється назавжди.

Зарядка на швидкості світла

Cayenne Electric обіцяє приголомшливу швидкість підзарядки: від 10 до 80% батареї (108 кВт-год) можна «залити» менш ніж за 16 хвилин! Це завдяки рекордній потужності у 400 кВт.
Та реальність простіша — 75% власників заряджатимуть машину вдома, використовуючи стандартні 11 кВт.

Без кабелів: магія індукції

На автосалоні в Мюнхені Porsche показала бездротову зарядну станцію. І ми спробували її в Лейпцигу.

Зверху — компактний модуль у машині, який з’єднаний з батареєю та системою охолодження. Знизу — важка, міцна платформа, якій байдуже навіть на сніг чи лід. Вона гріється до 50°C, аби танути обмерзанням. А ще — система настільки «розумна», що призупинить процес, якщо під авто залізе ваш кіт.

Ефективність? До 90%. Навіть коли машина піднята в режимі офроуду, втрати мінімальні.

Відеогра замість паркування

Щоб почати заряджати, достатньо під’їхати до платформи. На екрані з’являються зелені кола — потрібно просто «зіграти» у гру з точним наведенням. Допускається похибка у кілька сантиметрів. Це значно легше, ніж морочитися з кабелем у темряві чи дощ.

Скільки коштує комфорт

Європейська ціна — близько 8200 євро. Сам «пад» коштує 5860, решта — це монтаж та обладнання в авто. Для США система з’явиться пізніше.

Що відомо про сам Cayenne Electric

  • Порт зарядки: з одного боку — NACS (для швидких станцій), з іншого — J1772 (для домашнього AC). У майбутніх версіях AC підтримає і NACS.
  • Батарея: 108 кВт-год, постачальник LG, нова хімія з високим вмістом нікелю та алюмінію, на 7% вища енергомісткість, ніж у Taycan.
  • Маса батареї: 630 кг.
  • Модулі: 6 блоків по 32 осередки, всього 192 комірки (проти 384 у Taycan).

Турбоемоції попереду

Головна інтрига: топверсія Turbo. Тут обіцяють 986 к.с. і 1500 Нм крутного моменту. Це — вже не просто сімейний SUV, а ракета на колесах.

Фінал

Справжній дебют Cayenne Electric очікується вже цього року. Але навіть кілька хвилин знайомства з індукційною зарядкою дають зрозуміти — Porsche знову хоче переписати правила гри.

👁 26
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності