Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Aerfal оживляє класику Porsche із сюрпризом (фото)

  • Aerfal Automotive представила нову версію Porsche 904 з 60-х років.
  • Рестомод буде базуватися на шасі Porsche 914 з сучасними оновленнями.
  • Потужність забезпечуватиме модифікований повітряно-охолоджуваний 4,0-літровий опозитний восьмициліндровий двигун потужністю 400 к.с.

Легенда повертається: Porsche 904 отримує друге життя від Aerfal Automotive
Ікона 60-х у новому виконанні

Porsche Carrera GTS, більш відомий під кодом 904, – справжня рідкісна перлина зі світу спортивних авто середини 60-х. Минуло шість десятиліть, і нідерландська компанія Aerfal Automotive вирішила подарувати йому нове життя. Тепер він постане як сучасний рестомод – із новітніми технологіями та класичною «душею» Porsche.

Французький штрих і цифрова магія

Дизайн новинки належить французькому автомобільному стилісту Алану Дерозьє, відомому своїми сміливими проєктами – від суперкара в стилі Stratos до позашляховика для Дакару. А втілити концепцію в деталях допоміг Антуан Бріжо, експерт із CGI та 3D-художник компанії Avatr.

Класика в новій оболонці

Зовні авто зберегло характерні риси оригіналу – середньомоторні пропорції та плавні лінії, які колись зводили з розуму фанатів гонок. Проте є й сучасні акценти:

  • нові повітрозабірники,
  • стильна LED-оптика,
  • ретро-диски, що додають шарму.

Особлива «фішка» – двері разом із частиною даху підіймаються вгору. Це не лише ефектно, а й полегшує доступ до салону. А в салоні на вас чекає подорож у минуле: мінімалістична панель приладів, класичні аналогові шкали та поєднання шкіри з титаном.

Чому 914, а не оригінал?

У 60-х Porsche випустив лише 106 екземплярів 904 для омологації. Сьогодні знайти й придбати такий кузов – надзвичайно дорого. Тому Aerfal обрали інший шлях: взяли за основу більш доступний Porsche 914, створений у співпраці Porsche та VW. Таких машин зійшло з конвеєра майже 119 тисяч між 1969 і 1974 роками.

Емоції, які не підробиш

Рестомод від Aerfal – це не просто ще одна спроба «оживити класику». Це машина, яка поєднує дух 60-х із сучасними технологіями. Вона викликає мурахи лише від погляду, а думка про те, як вона звучатиме й відчуватиметься на дорозі, змушує серце битися швидше.

Aerfal оживляє легенду: Porsche 904 отримає 400-сильний опозитний двигун і сучасні технології
Якби інженери 60-х мали наші інструменти

Ідея проєкту проста, але водночас геніальна: “А що, якби конструктори Porsche у 60-х мали сучасні технології?” Саме на цю фантазію відповідає Aerfal. Тож базового 914 виявилося замало.

Шасі підсилять спеціалісти Multimatic, підвіску та налаштування довірять майстрам із Tuthill, а серед постачальників компонентів будуть імениті Brembo, Michelin та BBS.

Легендарний мотор повертається

Але головна сенсація – це двигун. Aerfal готує “переродження легендарного flat-eight” з оригінального гоночного 904. Кажуть, до роботи навіть причетна компанія Cosworth.

Опозитний восьмициліндровий агрегат буде повітряного охолодження, атмосферний, об’єм збільшать із 2.0 до 4.0 літрів, а на виході – 400 кінських сил. Але цифри – не головне.

«Це не гонитва за потужністю. Ми створюємо мотор із характером, із голосом і відчуттям, які напряму з’єднують водія з первісним гоночним духом Porsche», – кажуть в Aerfal.

Поки лише цифрова мрія

Наразі відроджений 904 існує лише у віртуальному світі. Але вже скоро компанія збере перший прототип і почне приймати попередні замовлення.

Ціни, кількість екземплярів і терміни доставлення поки залишаються таємницею. Та вже зараз ясно: перед нами не просто рестомод, а емоційна машина, яка зводить минуле й майбутнє в одну точку.

👁 19
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності