BMW скорочує лінійку: три моделі зникнуть назавжди
— 04.10.2025BMW залишає позаду три моделі, щоб зосередитися на Neue Klasse.
Hyundai відмовляється від доступного Kona Electric: що залишилося від кросовера
Hyundai, здається, втомився від свого Kona Electric. Кросовер більше не «достатньо крутий», щоб бути частиною сімейства Ioniq, і компанія фактично відмовляється від доступного електромобіля. Результат? Модель 2026 року майже повністю знищена.
Лише SE вижив
З усієї лінійки залишилася тільки базова комплектація SE зі стандартною батареєю. Усі інші версії – SEL, Limited та N Line – вилетіли з асортименту. Тож якщо ви мріяли про преміальні опції, цього року доведеться забути. SE тепер єдиний варіант, і він доступний лише з батареєю стандартного запасу ходу.
Сумний запас ходу
Специфікації 2026 року ще не офіційно оголошені, але, швидше за все, батарея залишиться колишньою – 48,6 кВт·год. Це забезпечує лише 200 миль (322 км) пробігу. Для порівняння, Nissan Leaf 2026 року пройде на 103 милі (166 км) більше, а коштує при цьому дешевше майже на $3 000.
Старий мотор і повільна зарядка
Під капотом SE, ймовірно, буде знайомий передній мотор з потужністю 133 к.с. (99 кВт) та крутним моментом 255 Нм. Швидка зарядка DC лише 100 кВт робить Kona Electric більше «комплаєнс-моделлю», ніж сучасним електромобілем для реальних поїздок.
Маленький плюс
Єдиний плюс нової Kona Electric 2026 року – більший лоток у центральній консолі. Маленька деталь, але вона може стати в пригоді водіям.
Ситуація сумна: на горизонті з’являються оновлений Nissan Leaf та новий Chevrolet Bolt, а Hyundai Kona Electric залишається з малим запасом ходу, слабким мотором і скромними можливостями зарядки. Любителі доступних електрокросоверів можуть розчаруватися.