Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Kona Electric втрачає топові версії – Nissan Leaf на коні(фото)

Бюджетні електрокари виходять на розгін
Nissan Leaf повертається у гру

Ринок доступних електромобілів цього року отримав справжнє підживлення. Причина – оновлений Nissan Leaf. Тепер він сучасніший, зручніший і знову готовий боротися за серця водіїв. Його цінник, як і раніше, залишається привабливим – менше ніж $35 тисяч.

Американці тиснуть на газ

До цього класу вже приєдналися Chevy Equinox EV, який встиг стати хітом, та очікуваний Chevy Bolt. Разом вони формують невеликий, але амбітний клуб доступних електрокарів, які обіцяють змінити уявлення про те, що електромобіль – це дорого.

Козир від Hyundai – Kona Electric

Свій хід зробила й Hyundai. Її стильний Kona Electric – кросовер із футуристичним дизайном та комфортом нового покоління. У 2024-му він виглядав як справжня заявка на успіх. Салон зручний, технології сучасні, а їзда дарує задоволення.

Але є й ложка дьогтю

Та вже з 2026 року новини менш оптимістичні: Hyundai планує прибрати з лінійки майже всі комплектації Kona EV. Для фанатів цієї моделі це звучить як грім серед ясного неба.

Що далі?

Ринок дешевих електрокарів тільки розганяється, і боротьба стає гарячішою. Хто ж утримає лідерство – японці, американці чи корейці? Це питання, на яке дуже скоро ми отримаємо відповідь.

Вижив тільки базовий Kona: що чекає фанатів Hyundai
Лише SE залишається

На цей момент можна ще замовити Hyundai Kona Electric 2025 року у чотирьох комплектаціях: SE, SEL, N Line та Limited. Але для 2026 року Hyundai підтвердила сумну новину: залишиться лише базова SE.

Маленька батарея – обмежена свобода

Це засмучує з кількох причин. SE стартує від $32 975 і має батарею всього 48,6 кВт·год, що дає запас ходу лише 200 миль. Для порівняння, інші Kona EV могли проїхати до 261 милі, Nissan Leaf – 303 милі, а Chevy Equinox EV – 319 миль. Тобто SE – далеко не рекордсмен у сегменті.

Продуктивність теж слабка

Ще один мінус – 133 к.с., які видає базова Kona SE. Інші комплектації Kona – 201 к.с., Leaf – до 214 к.с., а Equinox EV – до 300 к.с.. Так, по динаміці базовий Kona явно поступається конкурентам.

Мало приємних дрібниць

Ще один удар для шанувальників Kona – SE позбавлена багатьох «фішок», що є у вищих комплектаціях: панорамного даху, монітора сліпих зон та преміальної оббивки сидінь.

Базовий Kona Electric стає варіантом «для виживання» у лінійці, але його запас ходу, потужність та оснащення вже не здатні конкурувати з Nissan Leaf чи Chevy Equinox EV. Фанатам Hyundai доведеться або миритися, або шукати альтернативу.

Kona EV поступається конкурентам у 2026 році
SE більше не «зірка» сегмента

Без запасу ходу, потужності та сучасних технологій старших комплектацій, Kona EV 2026 вже не виглядає так привабливо поруч з Nissan Leaf та Chevy Equinox EV. Базова SE все ще залишається хорошим електромобілем, але 200 миль запасу ходу – це явно менше, ніж очікують покупці від сучасного EV.

Чому Hyundai скорочує лінійку?

Причини скорочення комплектацій поки неясні. Статистика продажів Kona EV об’єднана зі звичайними Kona, тож відразу звинувачувати у низькому попиті складно. Проте Electrek повідомляв, що експорт Kona EV значно впав порівняно з минулим роком. Нагадаємо, електрокар збирають на заводі Hyundai в Ульсані (Корея).

Що могло б виправити ситуацію

Якби SE мала більший запас ходу та потужніший двигун за тією ж ціною, скорочення лінійки 2026 року виглядало б логічніше. На жаль, зараз Kona EV SE відстає від нового Leaf і не може змагатися з лідерами сегмента за динамікою та технологіями.

👁 15
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності