
Dodge повернув Dart із небуття, а Jeep став героєм продажів
— 03.10.2025 / 9:00- Dodge продав шість Dart у липні-вересні, попри те, що зняв компакт з виробництва ще у 2016 році.
- Продажі Wagoneer більш ніж подвоїлися, але Grand Wagoneer провалився.
- Продажі «стародавнього» Dodge Durango також зросли на солідні 44 %.
Stellantis у третьому кварталі: привид Dart, шалений Wagoneer і сюрпризи лінійки
Dart: машина-привид із 2016-го
Stellantis підбив підсумки третього кварталу 2025 року, і загальна картина виглядає солідно: +6% продажів у порівнянні з минулим роком. Але найбільше інтригують не цифри, а дивні деталі.
Наприклад, Dodge раптом продав… шість абсолютно нових Dart. Так, саме тих, що зняли з виробництва ще у 2016-му.
Ні, модель ніхто не відроджував. Швидше за все, ці машини просто роками стояли в темних кутках складів, і лише зараз знайшли своїх власників. Для розуміння масштабу — це на 500% більше, ніж у третьому кварталі 2024-го, коли покупця знайшов лише один «новенький» Dart. Десь точно є фанат, який відкрив шампанське.
Wagoneer: вибуховий успіх
Але справжня сенсація кварталу — Jeep Wagoneer. Продано 16 597 авто, що означає зліт на 122% у порівнянні з минулим роком. І це ще до фейсліфтингу! Сьогодні Wagoneer — справжня зірка лінійки Stellantis: гучний, статусний і бажаний.
А от Grand Wagoneer отримав холодний душ — мінус 50% продажів, лише 1 303 машини. Виходить, розкіш теж треба вміти подати.
Свою частку сенсації додав і електричний Wagoneer S: 4 163 продажі та космічне зростання у 5 378%. Це ще раз підтверджує — майбутнє за електрикою, навіть якщо шлях до неї непростий.
Gladiator, Durango та інші герої
Не відстає й пікап Gladiator — +43% (13 113 продажів). Справжня брутальна машина для тих, хто любить силу без компромісів.
А старий, але ще ого-го який живучий Dodge Durango вирвався вперед із приростом у 44% і понад 20 тисячами продажів. V8 під капотом — головний магніт, адже сьогодні це вже рідкість, яка гріє душу фанатам класики.
Chrysler теж нагадав про себе: Pacifica підросла на 30% (28 029 продажів), а Voyager після паузи одразу повернувся з результатом у 4 388 машин.
Charger EV: холодний старт
Є й невдачі. Новий електричний Dodge Charger продався у кількості 2 776 авто. І це значно менше, ніж старі бензинові Charger (5 104) і Challenger (3 657), які ще рік тому тримали планку. Виглядає, фанати мускул-карів не поспішають міняти рев мотора на електричний звук.
Велика картина
Загалом Stellantis реалізував у третьому кварталі 324 825 авто — плюс 6%. Але за підсумками дев’яти місяців показник усе ще мінус 6% — 928 024 машини.
Чим запам’ятається квартал?
Не сухими цифрами, а історіями. Тими шістьма Dart, що повернулися, ніби з машини часу. Wagoneer, який перетворився на справжній хіт і довів: Jeep може грати серед великих преміальних SUV. Та «старими бійцями» на кшталт Durango, які ще тримають удар.
Stellantis сьогодні — це дивний мікс: машини-привиди, експерименти з електрикою і моделі, що збирають овації. І саме ця суміш робить картину цікавою.