Mercedes тепер вражає суттю, не формою(фото)
— 06.10.2025Після експериментів із дизайном EQS компанія переходить до більш класичного вигляду своїх електромобілів.
Новий Nissan Leaf: швидше, яскравіше, ближче до спортивного ДНК
Нарешті він тут — найновіший, і, можливо, найцікавіший Nissan Leaf! І вперше електромобіль від Nissan явно показує, що у ньому тече спортивне ДНК бренду. Задні ліхтарі, налаштування підвіски та навіть кермо — все це черпає натхнення зі знаменитого спортивного Z.
Хоч Leaf NISMO ще не з’явився у виробництві, Nissan натякнув: якщо достатньо фанатів його захоче, версія з емблемою NISMO цілком можлива. І це вже точно інтригує!
NISMO — що це насправді?
Крістіан Спенсер, старший менеджер Nissan USA, розповів, що значення NISMO залежить від того, де ви знаходитесь у світі.
«Бренд NISMO дуже різниться по всьому світу, — пояснює Спенсер. — Наприклад, у Японії NISMO має глибші корені у світі електромобілів».
У той час як у Північній Америці значок NISMO найчастіше бачать на спорткарах Z та GT-R.
Японський та американський погляд на NISMO
«В Америці ми трохи по-іншому підходимо до цього, — додає Спенсер. — Дороги в Японії вузькі й круті, тому там NISMO означає дещо інше, ніж у США».
Тобто, кожна країна має свій смак і власну історію цього культового значка. Але для фанатів швидкості та драйву головне — Leaf вже зараз показує, що електромобіль може бути не просто зручним, а й емоційним.
Враження від водіння
Уявіть: ви за кермом Leaf, але відчуття майже як у спорткара. Кермування точне, підвіска налаштована так, щоб з дороги не сходити, а задні ліхтарі додають зовнішньому вигляду спортивної енергії. Це зовсім не типовий електромобіль — він живий, динамічний і готовий дарувати емоції кожній поїздці.
Хочеш — це майбутнє Nissan Leaf NISMO, а поки що — просто найгарячіший електромобіль, який насправді захочеться водити.
Двері для Leaf NISMO залишаються відкритими
Що ж до саме Leaf NISMO, Крістіан Спенсер не став ставити крапку.
«Можу сказати, що ми завжди відкриті до нових ідей, — зазначив він. — Я не можу говорити про майбутні продукти, але ми постійно вивчаємо те, що цікавить наших клієнтів».
Головний меседж простий: якщо покупці цього захочуть, Nissan готовий слухати.
«Якщо ми побачимо попит від клієнтів, ми підемо за ним», — пояснив Спенсер.
Це ще не офіційне підтвердження, але й далеко не категоричне «ні». У минулому Nissan уже робив NISMO-версії Leaf для інших ринків. А новий Leaf, який черпає натхнення з лінійки спортивних моделей бренду, цілком може стати «гарячим» електричним хетчбеком із гострим кермом та яскравим характером.
Зараз головне питання — чи буде достатньо американських фанатів, щоб Nissan вирішив випустити таку версію. І чи голосно вони будуть про це говорити.