Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Як Audi E5 став хітом китайського ринку(фото)

  • Повністю електричний Audi E5 Sportback у Китаї стартує з ціни трохи менше ніж 34 000 доларів.
  • Низька вартість батарей та енергії в Китаї допомагає Audi утримувати доступні ціни.
  • Еквівалентна електромодель Audi у Європі, ймовірно, коштувала б щонайменше удвічі дорожче.

Audi в Китаї нарешті зробила прорив: новий E5 Sportback розлетівся ще до старту продажів

10 000 попередніх замовлень за пів години! Як Audi вдалося створити електрокар, який став сенсацією китайського ринку — і чому він коштує, як Toyota, а не німецький преміум.

Китайський прорив Audi

Поки в Європі електромобілі Audi лише поступово завойовують довіру покупців, у Китаї бренд, здається, нарешті «вистрілив». Новий AUDI E5 Sportback став справжнім хітом — понад 10 000 попередніх замовлень усього за 30 хвилин після прем’єри.

Преміум за ціною Toyota

Секрет успіху — у ціні, яка буквально шокує.
У Китаї E5 стартує з 235 900 юанів, або приблизно 33 100 доларів / 28 200 євро.
Для порівняння: у Німеччині за ці гроші ви отримаєте лише компактний кросовер Audi Q2 із 116-сильним бензиновим мотором.

А тут — повноцінний електрокар преміумклас з:

  • батареєю на 76 кВт-год,
  • потужністю 295 к.с. (задній привід),
  • і запасом ходу 618 км за місцевими стандартами.

Це не просто вигідна покупка — це виклик усьому автомобільному ринку.

Потужність, стиль і технології

І це ще не все. Старші версії E5 отримують до 776 к.с. — показник, який змусить червоніти навіть спорткари.
Салон — справжня демонстрація комфорту та технологічності: цифрова панель, об’ємний кокпіт, оздоблення шкірою й алькантарою, а також програмне забезпечення, розроблене спеціально для китайських водіїв.

Це не просто авто — це поєднання розкоші, інновацій і сили.

Без кілець, але з характером

Є ще одна несподіванка. На решітці нового E5 немає звичних чотирьох кілець.
Замість них — лаконічний напис “AUDI”.
Так компанія демонструє оновлене бачення бренду й звертається до молодої, технологічної аудиторії.

Автоексперт Фердинанд Дуденхеффер назвав це рішення «розумним позиціонуванням» і «визвольним кроком», адже старі символи, за його словами, «тягнули за собою занадто багато минулого».

Нове обличчя Audi

Audi E5 Sportback — це не просто черговий електромобіль. Це заява: преміум може бути доступним, а традиції — гнучкими.

Виглядає, Китай став для Audi тим місцем, де бренд нарешті знайшов своє електричне серце.

Хочете дізнатися, коли такий E5 з’явиться в Європі? Поки невідомо. Але після такого успіху — це лише питання часу.

Чому Audi E5 у Китаї такий дешевий

Причина низької ціни не лише у дешевшій робочій силі — вона становить лише близько 10% вартості авто. Головні фактори інші: дешевші батареї, нижча ціна енергії, ефективніше виробництво та менші податки. У Німеччині ПДВ — 19%, у Китаї — лише 10%, а для електромобілів іноді й 0%.

До того ж китайські виробники працюють із набагато меншими прибутковими маржами, ніж західні бренди. Якби Audi E5 випускали в Європі, його ціна, ймовірно, була б удвічі вищою.

Проблеми вдома

У Німеччині ж ситуація інша. Автопром переживає кризу: Audi планує скоротити близько 7 500 робочих місць, Mercedes і Porsche згортають свої електроплани, а BMW також зменшує штат.

За даними EY, лише торік німецька автопромисловість втратила понад 50 000 робочих місць, а від довоєнного рівня — уже 112 000. Жодна інша галузь країни не зазнала таких втрат.

Audi E5 у Китаї: преміум за ціною доступного авто та урок для німецького автопрому

Новий Audi E5 Sportback розкупили за пів години після прем’єри в Китаї, а експерти попереджають: майбутнє автомобільної індустрії вирішується в Азії.

Китайський прорив Audi

Новий AUDI E5 Sportback став сенсацією китайського ринку — понад 10 000 попередніх замовлень всього за 30 хвилин після дебюту. Причина такого ажіотажу проста: преміумелектрокар у Китаї коштує майже вдвічі дешевше, ніж аналог у Європі, і навіть порівняно з іншими преміуммарками виглядає як справжній вигідний варіант.

Доступний преміум: секрет низької ціни

Чому E5 такий дешевий? Не через дешеву робочу силу — вона складає лише близько 10% вартості авто. Основні фактори:

  • дешевші батареї;
  • нижча ціна електроенергії;
  • ефективніше місцеве виробництво;
  • менші податки — ПДВ у Китаї лише 10%, а для EV іноді й 0%.

До того ж китайські виробники готові працювати з набагато меншими прибутковими маржами, ніж німецькі бренди. Якби Audi E5 випускали в Європі, ціна була б удвічі вищою.

Старші версії E5 пропонують до 776 к.с., цифровий кокпіт, шкіру й алькантару, а також спеціальне програмне забезпечення для китайського ринку. І головне — замість класичних чотирьох кілець на решітці — напис AUDI, що звертається до молодої, технологічної аудиторії.

Німеччина: проблеми вдома

У Німеччині ситуація зовсім інша. Автопром переживає кризу:

  • Audi планує скоротити близько 7 500 робочих місць;
  • Mercedes і Porsche згортають частину EV-планів;
  • BMW теж скоротив тисячі тимчасових посад.

За даними EY, торік німецька автомобільна промисловість втратила понад 50 000 робочих місць, а від довоєнного рівня — уже 112 000. Жодна інша галузь країни не зазнала таких втрат.

Китай як урок для Європи

Автоексперт Фердинанд Дуденхеффер називає стратегію Audi у Китаї «сміливою та навчальною». Він попереджає: якщо німецькі бренди не адаптуються, китайські моделі можуть витіснити їх у Європі, і тоді Німеччина втратить статус автомобільної нації.

«Майбутнє автопромисловості вирішується в Азії, а не в Європі. Автомобілі потрібно робити для покупців, а не для працівників», — говорить експерт.

За його словами, без стратегії для Китаю Audi, BMW і Mercedes ризикують втратити глобальну конкурентоспроможність. І навіть Німеччина як автомобільна держава може опинитися під загрозою.

Audi E5 Sportback у Китаї — це не просто електрокар. Це преміум за доступною ціною, який змінює правила гри на світовому ринку. Китай показує Європі, як робити автомобілі, що справді цікавлять покупців. І якщо німецькі бренди не навчаться цього, вони ризикують залишитися позаду.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності