Formentor VZ5 — Audi-шна душа у тілі Cupra (відео+фото)
— 10.10.2025Новий флагман Cupra поєднує потужність Audi RS із характером справжнього бунтівника.
HWA Evo: легенда DTM повертається — але тепер у 21 столітті
Коли сонце хилиться за обрій, а я заїжджаю на поворот тестового треку Boxberg, бачу, як тінь гігантського спойлера ковзає дорогою попереду. Цей «акулій плавець» виростає просто в бокове вікно — і я не стримую усмішки. Як не крути, але не кожен автомобіль може похизуватися таким культовим антикрилом, як у Mercedes 190E 2.5-16 Evolution II.Тільки ось — це не він.
Відродження ікони без зірки на капоті
Перед вами HWA Evo — машина, яка народжена не з реставрації, а з нуля. Жодного значка Mercedes, лише натяк на стару душу всередині. Це не просто «рестомод», це — переосмислення легенди. І робить це не хто-небудь, а HWA, команда, що колись створювала бойові DTM-монстри Mercedes.
Її засновник — Ганс-Вернер Ауфрехт, той самий «A» в абревіатурі AMG. Так що зв’язок зі Штутгартом — не просто данина пам’яті, а справжнє право на спадщину.
Технології, які не снилися навіть оригіналу
HWA не просто відтворює авто з 90-х. Команда будує нову машину:
Спершу планували 450 к.с., але, як зізнаються інженери, «апетит приходить під час роботи». Тепер йдеться про 500 к.с. і механічну коробку передач. Звісно, задній привід — і жодного кондиціонера у прототипі: інженери пітніють на тестах, зате відчувають авто до останнього вібраційного відтінку.
Перші кілометри: сире, гаряче, але живе
Поки це лише перший прототип, який HWA віддала Bosch на електронну доводку. Але навіть зараз машина вражає чистотою реакцій. Кермо поки надто легке, гальма кусають лише в самому кінці ходу — усе це обіцяють довести до ідеалу.
Зате двигун — справжня знахідка. Гучний, з характером, але надзвичайно плавний. «Занадто сучасний», кажуть у HWA, тому планують додати трохи турбоями для «олдскульного» відчуття.
Як вона їде
Відчуття — ніби ти сидиш точно по центру колісної бази, а авто пливе навколо тебе, як точна зброя. Воно реагує швидко, чисто, із відчуттям справжнього балансу. Це не сучасний AMG, який бере м’язами. Це тонкий інструмент, як Porsche 911 — тільки в костюмі з 90-х.
500 к.с. на 1 350 кг — співвідношення, як в Aston Martin Vantage, але подача зовсім інша. Не гіперкар, а чистий водійський кайф.
Ціна легенди
Так, за це диво просять близько £725 000. Але й оригінальний Evo II вже тягне на £350 000 — при 230 к.с. і розгоні до 100 км/год за 7 секунд. HWA Evo — зовсім інший звір. Брутальні фари, правильна «посадка», колісні арки — наче з Колізею.
І це лише початок
Перші клієнти отримають свої авто вже на початку наступного року. У HWA попереду шалені дев’ять місяців розробки, а потім — вихід на Нюрбургринг 24 години. Не тому, що треба, а тому, що хочуть.
Максимальна атака ретро. Історія, що ожила — щоб знову перемагати.